iPhone valt (om de minuut) terug naar het inlogscherm

December 2017 aangepast in iOS 11
Gisteravond (1-12-17) heeft mn iPhone een update uitgevoerd, terwijl hij vorige week al naar 11.1.2 was bijgewerkt.
Gedurende de nacht heeft hij om ongeveer de minuut opgelicht met het inlogscherm. Wanneer ik de iPhone ontgrendel valt hij na die tijd weer naar het inlogscherm en moet ik hem met de code of vingerafdruk ontgrendelen.
Heeft iemand iets vergelijkbaars? Of is dit een instelling, die ineens aanstaat??

Ik hoor graag van jullie,

Jaap

Reacties

  • hij start de hele tijd opnieuw op als ik een app aan raakt

    de battery loopt ook heel snel leeg
  • Ik heb precies hetzelfde. Elke 90 seconden gaat hij terug naar het opstartscherm
  • heb ik ook ook als ik een app aan raakt
  • Ik heb precies hetzelfde. Elke 90 seconden gaat hij terug naar het opstartscherm, redelijk irritant. Niet alleen onderbreekt hij waar je mee bezig bent, ook vergeet hij de voortgang op een tijdlijn. Bijvoorbeeld
  • zijn we klaar mee, dan. misschien terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw instellen?
    Het is heel irritant, hij gaf ondanks de stil-mode ook een heel kort trilletje. Dat heb ik bij instellingen - horen en voelen - systeem uit kunnen zetten.
  • December 2017 aangepast
    net op iphoned gelezen. om de datum terug te zetten is voor loopig een oplossing het help bij mij

    ik hoop dat het de rest ook help
  • timoshatimosha    Moderator
    December 2017 aangepast
    Doe met iTunes de update naar iOS 11.2
  • Lijkt er idd op dat het probleem is verholpen, gelukkig. Bedankt iedereen voor de tips en tricks! En uiteraard blij met de "kracht en macht" van apple.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Bug is opgelost in ios 11.2, meer info: https://www.appletips.nl/iphone-valt-uit/
  • December 2017 aangepast
    update 11.2 binnen gehaald maar nog steeds het zelfde probleem iphone valt steeds uit.
    Update gedaan via Itunes.
    maar nog steeds zelfde probleem.
    telefoon doet dan helemaal niets meer opnieuw resetten en dan werkt hij weer een tijdje, maar naar een tijdje opeens weer een donker grijs scherm
    iphone 5s met ios 11.2
    hoop op een oplossing vast bedankt Frank
  • Zojuist kreeg ik te maken met hetzelfde fenomeen. Om de minuut opnieuw opstarten. Gelijk gezocht op internet en vond AppleTips. Mooie site :) Gelijk begonnen met 11.2 te installeren. Downloaden ging moeilijk, steeds uitval en weer opstarten. Staat nu al een paar minuten te installeren zonder uit te vallen. Hoop maar dat de bug hiermee opgelost is. In ieder geval bedankt voor de tips. Wacht nog even met deze reaktie doorsturen, is de goden verzoeken .......... update is nu uitgevoerd en is al 5 minuten niet opnieuw opgestart dus in principe opgelost. Ook de installatie werd in één keer uitgevoerd dus helaas moet je bij het downloaden van 11.2 zo'n 10 tot 15 keer opnieuw inloggen waarna de rest zonder problemen wordt uitgevoerd.
  • Hanel,
    Ha ha top opheden werkt hij vandaag al de heledag perfect.
    Gisteren avond voor de derde maal alles helemaal gewist en op nieuw aan itunes gehangen en nu dus top hopen dat het zo blijft.
  • kan volgens mij op slot

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.