Foto's van systeem fotobibliotheek overzetten?
Hoe kan ik foto’s van de systeemfotobibliotheek overhevelen naar een niet-systeemfotobibliotheek
Log In of Registreer om te reageren.
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Maak nu een gratis account of log in. Klik hier voor meer informatie over appletips genius.
Reacties
Of gaat dit over de Foto bibliotheek Foto's?
Ik ben ook op zoek naar antwoord op soortgelijke vraag: dus idd verplaatsen van foto’s tussen bibliotheken in Foto’s. Ik heb drie fototbibliotheken in Foto’s waarvan 1 de systeembib. is. Nu wil ik mappen met foto’s uit de niet-systeembib. verplaatsen naar de systeembib. Ik kan nergens vinden hoe dat moet met behoud van de structuur van die mappen.
Jan Zonneveld
De meest eenvoudige manier is. Open met Alt-toets ⌥ ingedrukt de Foto app. Vervolgens kies je de bibliotheek waarvan je uit wilt exporteren. Kies voor de Album weergeve en selecteer alle foto's binnen deze album. Kies voor Archief ▸ Exporteer ▸ Exporteer [nummer] Foto's. Na het exporteren, herstart je Foto's opnieuw en opnieuw met de Alt-toets ⌥ kies je de bibliotheek waarin je wilt importeren. Daar kies je voor Archief ▸ Importeer...
Jan Zonneveld