Foto's van systeem fotobibliotheek overzetten?

November 2017 aangepast in Algemeen
Hoe kan ik foto’s van de systeemfotobibliotheek overhevelen naar een niet-systeemfotobibliotheek

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je het over afbeeldingen die gebruikt worden door macOS, voor het uiterlijk en symbolen?
    Of gaat dit over de Foto bibliotheek Foto's?
  • Dag Quinten,

    Ik ben ook op zoek naar antwoord op soortgelijke vraag: dus idd verplaatsen van foto’s tussen bibliotheken in Foto’s. Ik heb drie fototbibliotheken in Foto’s waarvan 1 de systeembib. is. Nu wil ik mappen met foto’s uit de niet-systeembib. verplaatsen naar de systeembib. Ik kan nergens vinden hoe dat moet met behoud van de structuur van die mappen.
  • Ik ben als nieuwbakken dln’er op zoek naar antwoord op de vraag naar hoe verplaatsen van foto’s tussen bibliotheken in Foto’s werkt. Ik heb drie fototbibliotheken in Foto’s waarvan 1 de systeembib. is. Nu wil ik mappen met foto’s uit de niet-systeembib. verplaatsen naar de systeembib. Ik kan nergens vinden hoe dat moet met behoud van de structuur van die mappen. Kan iemand mij wijzer maken, waarvoor alvast mijn dank.
    Jan Zonneveld
  • QuintenQuinten    Moderator
    Er bestaat geen gemakkelijke en goedkope manier. Er zijn apps die je daarbij kunnen helpen, maar om eenmalig daar 30 euro aan te geven?!

    De meest eenvoudige manier is. Open met Alt-toets ⌥ ingedrukt de Foto app. Vervolgens kies je de bibliotheek waarvan je uit wilt exporteren. Kies voor de Album weergeve en selecteer alle foto's binnen deze album. Kies voor Archief ▸ Exporteer ▸ Exporteer [nummer] Foto's. Na het exporteren, herstart je Foto's opnieuw en opnieuw met de Alt-toets ⌥ kies je de bibliotheek waarin je wilt importeren. Daar kies je voor Archief ▸ Importeer...
  • Bedankt voor de reactie Quinten. Duurde even ivm ziekte.

    Jan Zonneveld
Log In of Registreer om te reageren.