Voorheen kreeg ik push melding over appletips, opeens komen deze melding niet meer Safari voorkeuren is sub item " melding" niet meer te vinden kan iemand mij helpen gr john
wesley heel erg bedankt helaas heeft het niet gewerkt op mijn imac
nog een 2e probleem
in linker kolom als bladwijzer heb ik nog wel staan favorieten leeslijst maar kolom met geschiedenis (klokje erin) is verdwenen kan ik wel terug vinden op mijn iPad pro graag advies
Net de stappen gevolgd zoals in het artikel staat omschreven en hier werkt het dan weer wel om je opnieuw aan te melden. Uiteraard krijg je pas een melding als er een verstuurd wordt. Eerder meldingen worden niet opnieuw verzonden.
Je safari probleem mbt geschiedenis. Op een Mac kun je de geschiedenis raadplegen via de menubalk ▸ geschiedenis. Op de iPad is het inderdaad anders omdat die geen menubalk heeft.
Reacties
nog een 2e probleem
in linker kolom als bladwijzer heb ik nog wel staan favorieten leeslijst maar kolom met geschiedenis (klokje erin) is verdwenen kan ik wel terug vinden op mijn iPad pro
graag advies
Je safari probleem mbt geschiedenis. Op een Mac kun je de geschiedenis raadplegen via de menubalk ▸ geschiedenis. Op de iPad is het inderdaad anders omdat die geen menubalk heeft.
hele geschiedenis gewist
na het wissen lukte het nog niet. Maar ik ben er achter waarom het niet lukte.
Ik heb Ghostery aan staan daardoor kreeg ik push upp nu werkt het prima kreeg ook een vraag om te activeren
fijen dag