Push melding Appletips?

November 2017 aangepast in Algemeen
Voorheen kreeg ik push melding over appletips, opeens komen deze melding niet meer Safari voorkeuren is sub item " melding" niet meer te vinden kan iemand mij helpen gr john

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Helaas een probleem in De nieuwe Safari, je kunt je opnieuw aanmelden via deze stappen: https://www.appletips.nl/uitschakelen/#opnieuw
  • wesley heel erg bedankt helaas heeft het niet gewerkt op mijn imac

    nog een 2e probleem

    in linker kolom als bladwijzer heb ik nog wel staan favorieten leeslijst maar kolom met geschiedenis (klokje erin) is verdwenen kan ik wel terug vinden op mijn iPad pro
    graag advies
  • kreeg na opnieuw inloggen appletips.nl geen pop up
  • WesleyWesley    Beheerder
    Net de stappen gevolgd zoals in het artikel staat omschreven en hier werkt het dan weer wel om je opnieuw aan te melden. Uiteraard krijg je pas een melding als er een verstuurd wordt. Eerder meldingen worden niet opnieuw verzonden.

    Je safari probleem mbt geschiedenis. Op een Mac kun je de geschiedenis raadplegen via de menubalk ▸ geschiedenis. Op de iPad is het inderdaad anders omdat die geen menubalk heeft.
  • dank je

    hele geschiedenis gewist
  • Wesley
    na het wissen lukte het nog niet. Maar ik ben er achter waarom het niet lukte.

    Ik heb Ghostery aan staan daardoor kreeg ik push upp nu werkt het prima kreeg ook een vraag om te activeren
    fijen dag
Log In of Registreer om te reageren.