Kopieren naar externe harde schijf
Ik gebruik mijn Mac om eigen gemaakte films te monteren. Ik probeer nu een film van 18 gb, omgezet naar iso, te kopiëren naar een externe harde schijf en heb gelezen dat je dan de cmd-knop moet gebruiken. Dat werkt bij mij niet. Ook kopiëren of slepen gaat niet
Ik krijg de foutmelding: Het onderdeel kan niet worden gekopieerd, omdat het te groot is voor de structuur van het volume. Eigenlijk betekent dat dus dat ik niets meer kan monteren want het daarna gemaakte iso-bestand moet op de Mac blijven. Feitelijk betekent dat dat mijn Mac over een tijdje onbruikbaar is vanwege de films die erop staan.
Wie kan mij helpen?
Ik krijg de foutmelding: Het onderdeel kan niet worden gekopieerd, omdat het te groot is voor de structuur van het volume. Eigenlijk betekent dat dus dat ik niets meer kan monteren want het daarna gemaakte iso-bestand moet op de Mac blijven. Feitelijk betekent dat dat mijn Mac over een tijdje onbruikbaar is vanwege de films die erop staan.
Wie kan mij helpen?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Die ISO van jou is veel groter, maar misschien gaat alles boven de 2GB fout. Probeer het eens met een programma of Terminal te kopiëren. Voorwaarde is wel dat de externe harde schijf zulke grote bestanden ondersteund.