Netwerk Time Capsule en Airport
Er is de volgende hardware: modem; switch; tweemaal time-capsule; viermaal airport express; twee iMacs; twee iPhones; twee iPads.
Het netwerk is ingesteld. Een iMac is bedraad met een time-capsule. Op deze time-capsule is het netwerk ingesteld.
De rest staat op breid draadloos netwerk uit.
Als ik de andere time-capsuel bedraad aansluit gaat het netwerk als lus werken. Hoe los ik dit op?
Hetzelfde geld voor een airport express
Het netwerk is ingesteld. Een iMac is bedraad met een time-capsule. Op deze time-capsule is het netwerk ingesteld.
De rest staat op breid draadloos netwerk uit.
Als ik de andere time-capsuel bedraad aansluit gaat het netwerk als lus werken. Hoe los ik dit op?
Hetzelfde geld voor een airport express
Reacties
Dank.
De tweede Time Capsule kan niet in brugmodus worden geactiveerd.
Dat keuzevak is licht grijs en dus niet benaderbaar.
Of een van je collega's.
Zijn de instellingen niet goed?
Als je de tweede TC met een Ethernetkabel aan de de primaire TC aansluit moet "breid draadloos netwerk" wel uit staan.
De airport Woonkamer 2 ende Time-Machine van Carla willen we bedraad aansluiten maar dat gaat het systeem "loopen".
Buiten de Time-Machine Adrian is de brugmodus niet benaderbaar in de andere apparaten.
twee afbeeldingen.
Ik ga proberen je instructie uit te voeren.
Adrian
Die TC van Carla is nog altijd draadloos verbonden (breid draadloos netwerk uit) en niet met een Ethernetkabel op de WAN-poort. Het is het één of het ander. Niet beiden.
Lees ook het onderstaande artikel van Apple:
https://support.apple.com/nl-nl/HT204616
DANK BEIDE!!!
//slotje