Verdwijnen van boeken op iPad en iPhone?
Log In of Registreer om te reageren.
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Maak nu een gratis account of log in. Klik hier voor meer informatie over appletips genius.
Reacties
Eerder van probleem gehoord.
Telefoonnr. Apple Care 0800-0201581. Meer meldingen daar zou kunnen helpen?
Waarschijnlijk bij het uploaden gebeurd van de nieuwe iOS?
Ik werd doorverbonden met Apple Support . Ze hebben diagnostisch
Rapport gemaakt van mijn ipad.
Nog niets gehoord. Dus meer
Meldingen daar zou fijn zijn.
Ene kant blij dat het niet alleen ons treft maar een structureel probleem is. Ben erg benieuwd naar de oplossing van Apple.
Is hier al een oplossing voor?
Apple support .
Apple Care ? Daar melden zou het
Misschien versnellen.
Veel meer van het zelfde en geen oplossing!
Apple support oplossing ontvangen.
Bol.com boeken verwijderd. Om die te lezen dien je in de app.store de kobo app. te downloaden.
Nu werken alle andere boeken weer zoals het moet.
Apple kent het probleem , wanr er zijn al veel klachten over geweest . Wat gaat apple hieraan doen.
Ik heb mijn nieuwe ipad pas 1 maand, maar heb spijt dat ik een nieuwe heb gekocht.
De oplossing om kobo te downloaden is wel bruikbaar , maar hoe krijg ik mijn boeken van ibooks naar kobo . Verplaatsen kan niet. Ik had er een stel via de mail ontvangen .
Ik vind het een zwakke oplossing van apple.
Gaan ze er nog echt iets aan doen?
Die epubs van bol.com is een heel ander verhaal. De beveiliging van de bol.com epubs (Adobe DRM) is niet (meer) compatible met Apple iBooks. Als Adobe het DRM mechanisme verandert is er weinig wat Apple kan doen (behalve aanbevelen om die beveiligde epubs met de Kobo app te lezen).
Inderdaad biedt iOS 10.3.3 bij mij ook niet de oplossing voor de lege bladzijdes in iBooks.
Nog maar even afwachten dan tot er een oplossing is vanuit Apple.
Kan ik nu lezen. Probeerde deE week gratis recepten via pdf te downloaden in ibooks. Allemaal blanco.
Mijn bol boeken staannog steeds in mailprogramma. Wacht op een oplossing.
pubs zijn niet meer te lezen met iBooks op iPad en iphone. iBooks op mijn mac doet het wel.
We zijn nu een maand verder, maar nog steeds geen oplossing van apple.