Verdwijnen van boeken op iPad en iPhone?

May 2017 aangepast in Algemeen
Ik heb net ontdekt dat als ik een boek op mijn Ipad en Iphone wil openen dat mijn boeken geen inhoud meer bevatten, gewoon blanco ( de kaft is gewoon zichtbaar) . Op mijn MacPro zijn ze er nog wel!
Wat zou er gebeurd kunnen zijn?????
«1

Reacties

  • Nog even een aanvulling.........enkele minuten gelden waren ze weer even zichtbaar...ik blij.......en nu weer enkele minuten later zijn ze weer weg.
  • Zelfde hier na update ios 10.3.2 op ipad mini 4. Zie ook apple forum . Wie weet oplossing?
  • QuintenQuinten    Moderator
    @gemma, je mag altijd de discussie op het apple forum hier in plaatsen.
  • Vandaag contact gehad met Apple support. Hoop dat ze een oplossing kunnen bieden. Afwachten nu. Ze hadden nog niet
    Eerder van probleem gehoord.
  • Gemma, ik heb hetzelfde probleem. Mocht jij een reactie ontvangen van Apple support, kun je dat naar mij doorsturen? Thanks!
  • Soortgelijk probleem doet zich bij ons (2 Apple accounts ) ook voor, in mijn geval synchroniseert de iPhone niet meer mee, bij mijn huisgenoot iPhone noch iPad. Instellingen staan correct.
  • June 2017 aangepast
    Ik laat weten als ik wat hoor.
    Telefoonnr. Apple Care 0800-0201581. Meer meldingen daar zou kunnen helpen?
  • Ook bij mij hebben mijn boeken geen inhoud meer. Heel vreemd ook boeken die ik al heb gelezen.
    Waarschijnlijk bij het uploaden gebeurd van de nieuwe iOS?
  • Ook ik heb iets dergelijks mee gemaakt, na laatste update zijn al m'n kaarten uit m'n wallet app verdwenen. Opnieuw er in zetten lukt ook niet meer?
  • June 2017 aangepast
    Apple Care is gratis telefoonnr.
    Ik werd doorverbonden met Apple Support . Ze hebben diagnostisch
    Rapport gemaakt van mijn ipad.
    Nog niets gehoord. Dus meer
    Meldingen daar zou fijn zijn.
  • June 2017 aangepast
    Zelfde probleem met iPad en iPhone. Boeken zijn niet meer te openen sinds 4 juni. Gebeurde plotseling tijdens het lezen. Kaften wel zichtbaar. Nieuwe boeken installeren niet meer mogelijk.
    Ene kant blij dat het niet alleen ons treft maar een structureel probleem is. Ben erg benieuwd naar de oplossing van Apple.
  • Ik heb het zelfde probleem . Na de update op mijn iPad van iOS 10.3.2 blijken mijn boeken ook niet meer leesbaar , mooie kaft daarna lege bladzijden.
    Is hier al een oplossing voor?
  • timoshatimosha    Moderator
    Die bug is opgelost in iOS 10.3.3. Deze iOS versie is op dit ogenblik alleen beschikbaar als developer en publieke Beta.
  • Dan hoop ik dat hij ook snel voor ons beschikbaar is . En niet de beta versie. Nog niks gehoord van
    Apple support .
  • Wat irritant !!! Nog steeds geen boek lezen op mijn iPad! Is het probleem al bij iemand opgelost ?nog steeds geen reactie terug ontvangen ☹️☹️
  • Bij mij niet . Ook nog niks gehoord. Heeft iemand anders al gebeld naar het gratis nummer van
    Apple Care ? Daar melden zou het
    Misschien versnellen.
  • June 2017 aangepast
    https://discussions.apple.com/thread/7967644
    Veel meer van het zelfde en geen oplossing!
  • QuintenQuinten    Moderator
    Zoals timosha al zei, je zal moeten wachten tot dat Apple iOS 10.3.3 beschikbaar stelt voor iedereen. Dus nog even geduld.
  • Van
    Apple support oplossing ontvangen.
    Bol.com boeken verwijderd. Om die te lezen dien je in de app.store de kobo app. te downloaden.
    Nu werken alle andere boeken weer zoals het moet.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Supper
  • Sinds een paar weken kan ik mijn boeken in ibooks niet meer lezen. Na openen van een boek blijven de bladzijden wit.
    Apple kent het probleem , wanr er zijn al veel klachten over geweest . Wat gaat apple hieraan doen.
    Ik heb mijn nieuwe ipad pas 1 maand, maar heb spijt dat ik een nieuwe heb gekocht.
  • Na update naar ios 10.3.3 is er nog niets veranderd. Nog steeds lege bladzijden
    De oplossing om kobo te downloaden is wel bruikbaar , maar hoe krijg ik mijn boeken van ibooks naar kobo . Verplaatsen kan niet. Ik had er een stel via de mail ontvangen .
    Ik vind het een zwakke oplossing van apple.
    Gaan ze er nog echt iets aan doen?


  • timoshatimosha    Moderator
    De bug in iBooks is opgelost in iOS 10.3.3.

    Die epubs van bol.com is een heel ander verhaal. De beveiliging van de bol.com epubs (Adobe DRM) is niet (meer) compatible met Apple iBooks. Als Adobe het DRM mechanisme verandert is er weinig wat Apple kan doen (behalve aanbevelen om die beveiligde epubs met de Kobo app te lezen).
  • July 2017 aangepast
    Ik gebruik, door dit probleem met iBooks, ook sinds kort de bol.com Kobo app, maar krijg deze niet gesynchroniseerd tussen mijn iPhone en iPad. Iemand een tip?
    Inderdaad biedt iOS 10.3.3 bij mij ook niet de oplossing voor de lege bladzijdes in iBooks.
    Nog maar even afwachten dan tot er een oplossing is vanuit Apple.
  • Ik heb bol.boeken verwijderd. Rest
    Kan ik nu lezen. Probeerde deE week gratis recepten via pdf te downloaden in ibooks. Allemaal blanco.
    Mijn bol boeken staannog steeds in mailprogramma. Wacht op een oplossing.
  • Bij mij precies het zelfde probleem. Zowel op mijn iPad als mijn iPhone is de inhoud van de boeken weg. Alleen de covers van de boeken zijn er. Na een reset van de app komt soms een gedeelte van de tekst te voorschijn.
  • Ik heb het al een keer aangekaart, maar het probleem bestaat nog steeds: boeken met wel een omslag maar geen inhoud, alleen blanco pagina's.
    pubs zijn niet meer te lezen met iBooks op iPad en iphone. iBooks op mijn mac doet het wel.
    We zijn nu een maand verder, maar nog steeds geen oplossing van apple.
  • De oplossing met kobo werkt ook niet. Als ik kobo download en opstart dan moet ik een account aanmaken om boeken te kunnen kopen bij bol.com. Ik zie nergens hoe ik mijn bestaande epubs kan benaderen. Het gaat mij om mijn bestaande epubs. Deze wil ik kunnen lezen op mijn iPad en iPhone.
Log In of Registreer om te reageren.