iTunes verwerkt gedownloade bestanden niet
Van de een op de andere dag verwerkt iTunes mijn gedownloade bestanden niet meer, en ben ik dus zo gedwongen on iTunes geforceerd af te sluiten.
Dit heb ik bij elk bestand (ook app updates, dat is nog wel het ergste), dan download iTunes het wel, alleen slaat het niet op en blijft het dus op bestand verwerken staan. Dit gaat helemaal niet verder naar gereed.
Ik weet niet hoe dit is ontstaan, want er is helemaal niks aan mijn PC veranderd.
Ik heb iTunes al meerdere malen verwijderd (+ overige Apple Software) met een uninstall tool dat ook de register sleutels verwijderd, maar niks helpt.
Ik draai Windows 8.1 64-bits
iTunes 11.1.3.8
Iemand enig idee?
(afbeelding meegestuurd wat ik te zien krijg)
Dit heb ik bij elk bestand (ook app updates, dat is nog wel het ergste), dan download iTunes het wel, alleen slaat het niet op en blijft het dus op bestand verwerken staan. Dit gaat helemaal niet verder naar gereed.
Ik weet niet hoe dit is ontstaan, want er is helemaal niks aan mijn PC veranderd.
Ik heb iTunes al meerdere malen verwijderd (+ overige Apple Software) met een uninstall tool dat ook de register sleutels verwijderd, maar niks helpt.
Ik draai Windows 8.1 64-bits
iTunes 11.1.3.8
Iemand enig idee?
(afbeelding meegestuurd wat ik te zien krijg)
Reacties
En een update van iTunes??? Dan hoop ik dat Apple er snel mee komt!
Als ik niet de enige ben zal er wel snel een fix komen, maar het is wel ongelooflijk storend.
Ik werk op een Macbook Pro
Dus, misschien even aangeven welke versie van OS X er gebruikt wordt.
Op een ander forum lees ik dat er bug reports zijn ingediend bij Apple voor het Windows 8.1 + iTunes 11.1.3 probleem.
Oké, thx
Ik zit er ook aan te denken om later volgend jaar Apple developper te worden, voor die 90 euro per jaar. Dat is het toch wel waard, kan ik tenminste alle dingen ook zelf uit zoeken
Welk forum lees je dat eigenlijk?
Slotje