iTunes verwerkt gedownloade bestanden niet

December 2013 aangepast in Windows
Van de een op de andere dag verwerkt iTunes mijn gedownloade bestanden niet meer, en ben ik dus zo gedwongen on iTunes geforceerd af te sluiten.

Dit heb ik bij elk bestand (ook app updates, dat is nog wel het ergste), dan download iTunes het wel, alleen slaat het niet op en blijft het dus op bestand verwerken staan. Dit gaat helemaal niet verder naar gereed.

Ik weet niet hoe dit is ontstaan, want er is helemaal niks aan mijn PC veranderd.

Ik heb iTunes al meerdere malen verwijderd (+ overige Apple Software) met een uninstall tool dat ook de register sleutels verwijderd, maar niks helpt.

Ik draai Windows 8.1 64-bits
iTunes 11.1.3.8

Iemand enig idee?

(afbeelding meegestuurd wat ik te zien krijg)

Reacties

  • oh, echt op een PC. Gewoon effe wachten. Zo snel als het verschenen is kan het ook weer verdwijnen met de volgende update van iTunes.
  • Wachten? Ik heb minstens 20 updates per dag.

    En een update van iTunes??? Dan hoop ik dat Apple er snel mee komt!
  • Op mijn MacBook heb ik exact hetzelfde probleem (zelfde iTunes versie), daarnaast duren downloads ook nog eens belachelijk lang.

    Als ik niet de enige ben zal er wel snel een fix komen, maar het is wel ongelooflijk storend.
  • December 2013 aangepast
    eel m'n computer gereset, en werkt nog steeds niet!!!!!!!!!!!!!!
  • En nu herkent iTunes mijn iPad niet meer -_-
  • December 2013 aangepast
    Ik heb hier precies hetzelfde probleem. Downloaden gaat prima, maar daarna wordt het bestand niet omgezet en blijft de zaak hangen. Alleen geforceerd stoppen helpt dan. Daarna kun je de zaak weer opnieuw downloaden, want itunes is dan vergeten dat het al binnengehaald is. Zeer irritant!
    Ik werk op een Macbook Pro
  • hier precies hetzelfde probleem, een nieuwe late 2013 iMac. aankopen op deze machine zetten lukt niet.
  • lijkt op een probleem in itunes.
  • Exact hetzelfde probleem hier.
  • timoshatimosha    Moderator
    December 2013 aangepast
    Dat er een probleem is met Windows 8.1 en iTunes 11.1.3 is bekend. Dat dit probleem met iTunes 11.1.3 ook optreedt in OS X 10.9.1 Mavericks is niet (algemeen) bekend.

    Dus, misschien even aangeven welke versie van OS X er gebruikt wordt.
  • iTunes 11.1.3 en OS X 10.9.1. iMac nieuw uit de Apple store
  • timosha, weet jij misschien of dat Apple hier iets aan doet?
  • timoshatimosha    Moderator
    @Maurice

    Op een ander forum lees ik dat er bug reports zijn ingediend bij Apple voor het Windows 8.1 + iTunes 11.1.3 probleem.
  • Precies hetzelfde probleem en enkel te stoppen met geforceerde stop: iTunes 11.1.3 in combinatie met OS X 10.9.1 Mavericks
  • @timosha

    Oké, thx :D

    Ik zit er ook aan te denken om later volgend jaar Apple developper te worden, voor die 90 euro per jaar. Dat is het toch wel waard, kan ik tenminste alle dingen ook zelf uit zoeken :D

    Welk forum lees je dat eigenlijk?
  • inmiddels werkt itunes weer naar behoren
  • Ik heb hetzelfde op mijn Mac Mini 10.9.1.
  • Hier werkt het ook weer!
  • Hier niet -_-
  • Opgelost!

    Slotje :D

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.