Bluetooth geluid notificaties naar extern apparaat uitschakelen tijdens streamen audio
Hi Apple geniuses,
Weet iemand of en hoe het mogelijk is om geluiden die notificaties op mijn iphone 6 geven uit te zetten voor bluetooth apparaten? In dit geval gaat het om jbl flip 3. Als ik bijvoorbeeld muziek vanuit Spotify afspeel komen geluiden van email, sms, whatsapp, fb, etc er steeds tussendoor en dat is storend. Ook als ik bel of gebeld word stopt de muziek automatisch terwijl dit niet nodig is. Is dit ergens op de telefoon in te stellen? Via instellingen - bluetooth - mijn apparaten - i naast het aparaat kan hiet in ieder geval niet. Ook niet bij 'berichtgeving' of 'geluiden' in instellingen.
Ik heb JBL gebeld en op het apparaat zelf kan het niet. Dit dient ingesteld te worden op het apparaat zelf. Op Samsung s7 kan dit bijvoorbeeld wel.
Alvast dank voor jullie tips!
Thijs
Weet iemand of en hoe het mogelijk is om geluiden die notificaties op mijn iphone 6 geven uit te zetten voor bluetooth apparaten? In dit geval gaat het om jbl flip 3. Als ik bijvoorbeeld muziek vanuit Spotify afspeel komen geluiden van email, sms, whatsapp, fb, etc er steeds tussendoor en dat is storend. Ook als ik bel of gebeld word stopt de muziek automatisch terwijl dit niet nodig is. Is dit ergens op de telefoon in te stellen? Via instellingen - bluetooth - mijn apparaten - i naast het aparaat kan hiet in ieder geval niet. Ook niet bij 'berichtgeving' of 'geluiden' in instellingen.
Ik heb JBL gebeld en op het apparaat zelf kan het niet. Dit dient ingesteld te worden op het apparaat zelf. Op Samsung s7 kan dit bijvoorbeeld wel.
Alvast dank voor jullie tips!
Thijs
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Indien je dat toch niet wenst. Kan je 2 dingen nog doen:
- Simkaart uithalen, (je kan nog via WiFi meldingen binnenkrijgen.
- Vliegtuigmodus aan: dan ben je niet meer bereikbaar en komen ook de meldingen niet meer binnen, maar je kan nu wel je WiFi en Bluetooth apparaat terug inschakelen. zodat je nog je bluetooth apparaat kunt bereiken en meldingen binnen komen, maar dus niet meer gebeld of ge-sms't kunt worden.
Hopelijk kan in de toekomst wel in IOS 11, 12, etc. wel onderscheid gemaakt worden tussen geluid van systeem, media en meldingen.