Mail > Alle berichten
1. Sinds kort is de postbus 'Alle berichten' verdwenen en vervangen(?) door 'Archief'. Is dat hetzelfde? Kan dat weer 'Alle berichten' worden?
2. Niet ieder inkomend bericht verschijnt in de postbus 'Inkomend'. Wel tref ik ze aan bij 'Archief', en dus tot voor kort in 'Alle berichten' (zie 1). Hoe kan ik elk bericht gewoon weer in de postbus 'Inkomen' ontvangen?
2. Niet ieder inkomend bericht verschijnt in de postbus 'Inkomend'. Wel tref ik ze aan bij 'Archief', en dus tot voor kort in 'Alle berichten' (zie 1). Hoe kan ik elk bericht gewoon weer in de postbus 'Inkomen' ontvangen?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
2. niet alle inkomende berichten verschijnen in de postbus 'Inkomend'. Waarom niet? Ik vind ze wel bij 'Archief', en dus tot voor kort in 'Alle berichten' (zie 1)
Je hebt je op dit forum ingeschreven met een Gmail adres. Mogen we aannemen dat je dus Google Mail gebruikt als mail provider? En dat je Gmail gebruikt in de standaard Apple Mail app?
Google is IMAP en als je via browser inlogt zie je de zelfde mappen. Het instellen van alles moe je dus daar doen.
Gr Apple Support Ed