Mail > Alle berichten

April 2017 aangepast in Algemeen
1. Sinds kort is de postbus 'Alle berichten' verdwenen en vervangen(?) door 'Archief'. Is dat hetzelfde? Kan dat weer 'Alle berichten' worden?
2. Niet ieder inkomend bericht verschijnt in de postbus 'Inkomend'. Wel tref ik ze aan bij 'Archief', en dus tot voor kort in 'Alle berichten' (zie 1). Hoe kan ik elk bericht gewoon weer in de postbus 'Inkomen' ontvangen?

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Maak je gebruik van iCloud? Eigenlijk heeft iCloud geen Archief, diensten zoals gmail werken daar wel mee. Hier alleen ervaring met iCloud.
  • 1. sinds kort is de naam van de postbus 'Alle berichten' gewijzigd in 'Archief'. Is dat het zelfde? Kan dat weer 'Alle berichten' worden?
    2. niet alle inkomende berichten verschijnen in de postbus 'Inkomend'. Waarom niet? Ik vind ze wel bij 'Archief', en dus tot voor kort in 'Alle berichten' (zie 1)
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • Ik werk gewoon met Mail van Apple.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Dus icloud voor Mail?
  • Ik begrijp je reactie niet echt, hetgeen geheel aan mij zal liggen. Maar ik gebruik geen iCloud voor Mail.
  • timoshatimosha    Moderator
    @tawas

    Je hebt je op dit forum ingeschreven met een Gmail adres. Mogen we aannemen dat je dus Google Mail gebruikt als mail provider? En dat je Gmail gebruikt in de standaard Apple Mail app?
  • dat klopt!
  • Dat archief komt van Google mail en heeft niets met je Mac of Apple mail te maken.
    Google is IMAP en als je via browser inlogt zie je de zelfde mappen. Het instellen van alles moe je dus daar doen.

    Gr Apple Support Ed
  • Thanks
Log In of Registreer om te reageren.