Hoe zet ik iCloud uit op een gekregen iPhone 4?
Voor onze dochter heb ik de "oude" iphone 4 van mijn tante gekregen maar ze heeft natuurlijk haar eigen simkaartje gehouden ik heb nw simkaartje gekocht maar ik kan niets beginnen met de telefoon. nu is mij vertelt dat ik naar mnijn tante moet gaan en dat zij de enige is die dat kan uitzetten. maar die vrouw is niet meer de jongste en samen snappen wij er totaal niks van.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
PS:
Ik heb alle overbodige (en overvloedige) uitroeptekens uit jouw bericht verwijderd.
bedankt
Succes verder.
De iPhone zit ook aan een systeem gekoppelt: Zoek mijn iPhone, dat is met je account verbonden en dat tegenhoud om een nieuw account aan te maken.
Hoe controleer je of een toestel nog verbonden is aan een account.
ga naar iCloud.com, en log daar in met het account dat word gebruikt voor apps, muziek en films te downloaden bij de Apple diensten. Je kan vervolgens in de Instellingen zien welke apparaten nog verbonden zijn met dat account.
Dit is een artikel over hoe je een iPhone moet klaar maken voor verkoop: https://www.appletips.nl/een-iphone-ipad-of-ipod-touch-gereed-maken-voor-verkoop/
Als jouw tante het wachtwoord niet meer weet kan ze 2 mogelijkheden doen:
- De iPhone word aan de computer gehangen waarmee het vroeger werd gesynchronseerd, van daaruit kan je het toestel wissen (herstellen). Omdat die computer en de iPhone vertrouwd zijn met elkaar. Lees dit: https://www.appletips.nl/iphone-ipad-herstellen-itunes/
- Je kan naar een Apple Store gaan, met de tante om hulp te vragen het toestel te wissen of als ze het wachtwoord niet meer weet. Zij zullen in eerste instantie samen met jou en de tante, proberen in te loggen met de Apple-ID (eventueel wachtwoord herstellen), om dan de iPhone te wissen en als nieuw in te stellen.
Ik ga proberen het aan mijn tante uit te leggen en misschien heeft onze dochter dan eindelijk haar zo graag gewilde mobiel.
Weet iemand een oplossing? Die voor het nichtje hierboven helpen niet.