iPhone en iPad toont geen bijlage in Mail
Hallo,
Mijn vrouw heeft een ipad en een iphone, maar nu kreeg ze vandaag een email met een bijlage (PDF) er stond een paperclipje bij
maar de bijlage is niet zichtbaar in de mail app zowel op de ipad als op de iphone.
toen heb ik er even een andere mail app opgezet (outlook) en de bijlage was meteen zichtbaar in outlook.
weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen zodat de bijlage’s weer zichtbaar worden op de devices in de mail app want die is toch het fijnst.
P.s Als ik naar icloud.com ga en dan naar mail staat de bijlage er ook gewoon bij.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Mijn vrouw heeft een ipad en een iphone, maar nu kreeg ze vandaag een email met een bijlage (PDF) er stond een paperclipje bij
maar de bijlage is niet zichtbaar in de mail app zowel op de ipad als op de iphone.
toen heb ik er even een andere mail app opgezet (outlook) en de bijlage was meteen zichtbaar in outlook.
weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen zodat de bijlage’s weer zichtbaar worden op de devices in de mail app want die is toch het fijnst.
P.s Als ik naar icloud.com ga en dan naar mail staat de bijlage er ook gewoon bij.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Dat heb ik al geprobeerd maar dat helpt niks en internet is goed via Wifi
Als extra info wil ik graag weten over welk account het gaat en wat voor een bestand het is.
Controleer ook even of dat in Instellingen ▸ Mail ▸ Laad afbeeldingen is aangevinkt.
en laad afbeeldingen staat ingesteld in mail
het vreemde is dat hij het bestand bij andere apps zoals outlook of Spark wel laad zien
dus ik denk dat we maar Outlook gaan gebruiken
Hoe dan ook in de nieuwe Outlook-app, loopt mijn mail dan nog steeds via de servers van Microsoft in Redmond? (US Territory en dus onderhavig aan Patriot, NSA Centurion en Live Lantern)
ik blijf wel gewoon bij de standard mail app op mijn devices.
ik ga morgen eens proberen om de ipad opnieuw te installeren en dan eens kijken of de bijlage wel zichtbaar is
hartelijk bedankt voor uw hulp tot nu toe