iPhone en iPad toont geen bijlage in Mail

March 2017 aangepast in iOS 10 of eerder
Hallo,
Mijn vrouw heeft een ipad en een iphone, maar nu kreeg ze vandaag een email met een bijlage (PDF) er stond een paperclipje bij
maar de bijlage is niet zichtbaar in de mail app zowel op de ipad als op de iphone.
toen heb ik er even een andere mail app opgezet (outlook) en de bijlage was meteen zichtbaar in outlook.
weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen zodat de bijlage’s weer zichtbaar worden op de devices in de mail app want die is toch het fijnst.

P.s Als ik naar icloud.com ga en dan naar mail staat de bijlage er ook gewoon bij.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    De internet connectie zal niet sterk genoeg geweest zijn bij het inladen van de bijlage. Probeer Mail eens af te sluiten, het toestel te herstarten, een goede internet-connectie te hebben en opnieuw te proberen.
  • Beste Quinten

    Dat heb ik al geprobeerd maar dat helpt niks en internet is goed via Wifi
  • QuintenQuinten    Moderator
    Er niet direct een oplossing te vinden. Helpt het door het account te verwijderen van het toestel en opnieuw toe te voegen.

    Als extra info wil ik graag weten over welk account het gaat en wat voor een bestand het is.
  • Het gaat om een iCloud account en een PDF bestand
  • QuintenQuinten    Moderator
    Vreemd, hoe groot is het bestand,

    Controleer ook even of dat in Instellingen ▸ Mail ▸ Laad afbeeldingen is aangevinkt.
  • Het bestand is 133 kb groot
    en laad afbeeldingen staat ingesteld in mail
    het vreemde is dat hij het bestand bij andere apps zoals outlook of Spark wel laad zien
    dus ik denk dat we maar Outlook gaan gebruiken
  • o nee toch maar geen outlook denk ik als ik dit lees over Outlook

    Hoe dan ook in de nieuwe Outlook-app, loopt mijn mail dan nog steeds via de servers van Microsoft in Redmond? (US Territory en dus onderhavig aan Patriot, NSA Centurion en Live Lantern)
  • is Spark een goede mail app of zal ik gewoon bij mail blijven, wat denkt u?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik heb geen ervaring met de apps die jij voorstelt op iOS.
  • Bedankt voor het snelle antwoord,
    ik blijf wel gewoon bij de standard mail app op mijn devices.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik laat deze discussie nog even open. Stel dat er een oplossing is, komt het hier wel terecht. Er zijn veel berichten van op het internet maar de oplossing staat er nooit bij.
  • bedankt,

    ik ga morgen eens proberen om de ipad opnieuw te installeren en dan eens kijken of de bijlage wel zichtbaar is
    hartelijk bedankt voor uw hulp tot nu toe :smile:
Log In of Registreer om te reageren.