Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

Nieuwe iMac kopen

Ik wil mij een nieuwe Mac kopen een 27,5 2129 euro, is dat voldoende , en waar moet ik op letten, ik gebruik die alleen voor op internet, verder heb ik daar geen programma's op staan, moet ik daar nog wat bij nemen , of is die voldoende, ik heb nu altijd gewerkt met 21,5 I5 en een schijf van 500 gb, ik heb daar nog 460 gb van vrij? graag uw mening

Reacties

• 11 January aangepast
    Die iMac met 3,2-GHz processor, 1 TB opslag en 8 GB RAM is méér dan voldoende om wat te internetten. Dat is een hele krachtige computer met een 5K scherm (5120 x 2880 pixels).
  • Misschien even toelichten waarom je een nieuwe wil ?
  • Ja dat is een goede vraag, eigelijk kan ik met deze verder ; maar tenslotte is die ook al vier jaar oud.
  • Ik zal het tegen mijn vrouw zeggen. Die gebruikt nog een iMac 27" Laat 2009 (waar ze geen afstand van wil doen omdat die nog perfect werkt). :)
  • nog bijkomend, ik kan mijn oude verkopen voor 650 euro, en heb weer een toestel met 3 jaar garantie, ik denk daar mee een goede zaak te doen.
  • Nog een vraag, naar ik gehoord heb zou er dit jaar nog een volledige nieuwe Mac uitkomen, wat is daar van waar, want anders kan ik beter wachten.
  • Het enige wat daar tot nu van waar is, is dat het geruchten zijn.
Deze discussie is gesloten.