Nieuwe iMac kopen

Ik wil mij een nieuwe Mac kopen een 27,5 2129 euro, is dat voldoende , en waar moet ik op letten, ik gebruik die alleen voor op internet, verder heb ik daar geen programma's op staan, moet ik daar nog wat bij nemen , of is die voldoende, ik heb nu altijd gewerkt met 21,5 I5 en een schijf van 500 gb, ik heb daar nog 460 gb van vrij? graag uw mening

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    January 2017 aangepast
    Die iMac met 3,2-GHz processor, 1 TB opslag en 8 GB RAM is méér dan voldoende om wat te internetten. Dat is een hele krachtige computer met een 5K scherm (5120 x 2880 pixels).
  • Misschien even toelichten waarom je een nieuwe wil ?
  • Ja dat is een goede vraag, eigelijk kan ik met deze verder ; maar tenslotte is die ook al vier jaar oud.
  • timoshatimosha    Moderator
    Ik zal het tegen mijn vrouw zeggen. Die gebruikt nog een iMac 27" Laat 2009 (waar ze geen afstand van wil doen omdat die nog perfect werkt). :)
  • nog bijkomend, ik kan mijn oude verkopen voor 650 euro, en heb weer een toestel met 3 jaar garantie, ik denk daar mee een goede zaak te doen.
  • Nog een vraag, naar ik gehoord heb zou er dit jaar nog een volledige nieuwe Mac uitkomen, wat is daar van waar, want anders kan ik beter wachten.
  • timoshatimosha    Moderator
    Het enige wat daar tot nu van waar is, is dat het geruchten zijn.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.