Na clean install problemen met terugzetten backups
Ik heb een cleaninstall van sierra uitgevoerd volgens jullie tips en vooraf alle bestanden(480GB) naar een externe harde schijf gekopieerd met Super duper. Dat duurde trouwens 26 uur!. Clean install uitgevoerd en alle bestanden terug gekopieerd. Dat duurde maar krap twee uur. Bijna alle bstanden zijn weer te openen. Echter de fotobibliotheek (41Gb) kan niet meer geopend worden. Foto heeft een nieuwe lege bibliotheek aangemaakt en weigert de oude te openen. Ook al mijn muziek in itunes is weg (1800 nummers van cd gecopieerd). Ik dacht geen nood ik heb ook alles nog in time machine (airport time machine 4e generatie) staan, maar die bestanden zijn ook niet meer toegankelijk en ik krijg de melding dat de bestanden niet gelezen kunnen worden. Wat te doen?? Ik heb de time machine uitgezet voor de cleaninstall.
Ik heb na zoeken op internet uit fustratie ifoto opnieuw gedownload en daar is de bibliotheek wel te openen maar ik ben heel 2016 kwijt en alle indelingen/ albums. Wie weet raad?
Ik heb na zoeken op internet uit fustratie ifoto opnieuw gedownload en daar is de bibliotheek wel te openen maar ik ben heel 2016 kwijt en alle indelingen/ albums. Wie weet raad?
Reacties
Als ik via het hulpprogramma een time machine kopie wil terug zetten vindt de mac deze wel. Echter ik wil deze kopie met troep er in niet in zijn geheel terugzetten, dus weer afgebroken. Wat nu?
https://discussions.apple.com/thread/7797908?start=0&tstart=0
https://discussions.apple.com/thread/7786720?start=15&tstart=0
Je hoeft met de Time Machine app toch niet alles terug te zetten. Selecteer de gewenste bestanden en/of directories en zet die terug.
Na 6 dagen gezeur en zoeken heb ik via het hulpprogramma de complete timemachine backup terug gezet ( inclusief de troep die ik kwijt wilde). Dat duurde 14 uur, maar alles werkt weer en ik heb alle fot en muziek bestanden terug.
Jammer dat jullie geen oplossing wisten voor detwee genoemde problemen.
Het probleem is blijkbaar opgelost en dus kan er een slotje op de discussie.