Meerdere iCloud accounts op één iCloud foto bibliotheek laten werken
Mijn vrouw en ik hebben ieder een ICloud account. Wij hebben naast de iphones ook verschillende mac books. Echter willen wij beide wel dezelfde fotobibliotheek gebruiken. Als wij nu op met de IPhone ieder foto’s nemen, zien wij die alleen in onze eigen foto icloud. Dit is hetzelfde als wij de kaart van de camera op een laptop zetten. Als ik hem bij mij erop zet, ziet mijn vrouw ze weer niet en andersom. Een map delen vinden wij niet praktisch. De vraag is dus:
Is er een methode of programma, dat wij onze ICloud bibliotheken continue kunnen samenvoegen of dat wij in de toekomst 1 bibliotheek samen kunnen gebruiken?
Elke reactie is welkom!
Groet,
Mark
Is er een methode of programma, dat wij onze ICloud bibliotheken continue kunnen samenvoegen of dat wij in de toekomst 1 bibliotheek samen kunnen gebruiken?
Elke reactie is welkom!
Groet,
Mark
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Bedankt voor je reactie. Ik loop daar dus ook steeds tegenaan. Als ik de gedeelde fotostream gebruik. Gaan dan alle genomen foto’s op de iPhone automatisch hierheen. En als ik er een aantal weghaal ziet mijn vrouw dat dan ook?
Zie jij anders nog een andere optie?
https://support.apple.com/nl-nl/HT202786