Siri werkt niet
Op mijn iMac late 2015 met macOS Sierra staat ook Siri, maar als ik dat aanzet, komt rechtsboven een venstertje met "waarmee kan ik je van dienst zijn"? en "ga je gang ik luister" met een dun wit streepje onder de tekst. Hij hoort me echter niet en geeft dus geen antwoord.
Als ik een mail dicteer hoort de Mac me wel; ik heb de instellingen in Voorkeuren goed staan.
Zijn er meer mensen die deze klacht hebben?
Als ik een mail dicteer hoort de Mac me wel; ik heb de instellingen in Voorkeuren goed staan.
Zijn er meer mensen die deze klacht hebben?
Reacties
Siri geeft alleen een overzicht van mogelijke vragen, maar nooit een antwoord.
gesproken feedback staat aan. Telkens [als mijn vrouw even weg is] zit ik tegen de Mac te kletsen, maar zonder resultaat.
ook via terminal kan je volgende regel invoeren om Siri verplicht te herstarten, deze zit namelijk gebonden aan je Notificatie centrum.
launchctl load /System/Library/LaunchAgents/com.apple.notificationcenterui.plist && killall NotificationCenter
killall Notification center van Quinten heb ik in Terminal uitgevoerd... helpt niet
Heb even moeten zoeken, maar je bedoelde het berichtencentrum; NIET STOREN stond inderdaad uit ; Siri hoorde me echter pas nadat ik de usb-ontvanger van mijn Metis wireless headset had losgetrokken!!
Kan maar beter een bluetooth headset voor m'n verjaardag vragen.
Ik ben helemaal blij, dankbaar en tevreden en je kunt deze discussie sluiten!