Beveiligingsvragen
Hoe kan ik mijn beveiligingsvragen veranderen?
Log In of Registreer om te reageren.
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Maak nu een gratis account of log in. Klik hier voor meer informatie over appletips genius.
Reacties
De extra beveiliging aan de hand van Twee-stapsverificatie of Twee-factorverificatie. Is daar en tegen wel belangrijk. Dit hangt helemaal los van deze update trouwens. Omdat het een beveiliging die er voor zorgt dat het een persoon is die de vertrouwde kennis heeft van het account zoals het favoriete boek of naam van de tofste leerkracht, bij TFV is de beveiliging anders. Daar krijg je een inlog code op een van je Apple toestellen als je inlogt op een Apple website, zoals iCloud of appleid.apple.com.
Hoe dat je dit voorkomt, dit gaat niet. Apple staat er op, net als andere bedrijven Facebook, Twitter, Linkedin,... om een 2de laag van beveiliging te voorzien. Ze willen namelijk het risico niet lopen. Dus is het beter toch dit in te schakelen. Kan je het niet onthouden, dan kan je het op een onopvallend briefje schrijven.
https://support.apple.com/en-gb/HT207026
Deze update dicht een heel groot veiligheidslek. Dus, voer die update maar uit.
Ik wil die tweetrapsbeveiliging er niet in hebben, daardoor had ik al eerder een behoorlijk probleem.