Ik heb al een keer uitgelogged, en opnieuw ingelogged, maar dat hielp niet. Normaal gesproken als je muziek in iTunes upload, wordt het automatisch in iCloud geplaatst. Je krijgt dan bij de status getoond dat het ofwel gematched is, ofwel geupload. Maar dat stagneert al weer een poosje.
Hmmm, zelf nog nooit meegemaakt, maar als iCloud niet uitloggen helpt, maar omdat je het over muziek matchen hebt, kan je iTunes Match of Apple Music even uitschakelen.
Hoe kan ik mijn iTunes match uitschakelen? Het bijwerken van Genius lukt overigens ook niet. Ik krijg dan de melding dat mijn iTunes bibliotheek niet door iTunes Store wordt herkend. Heeft dat er iets mee te maken?
In de menubalk Store > iTunes Match ... (ik ken het niet meer vanbuiten). En of dat er iets mee te maken heeft, weet ik niet, misschien na het uitschakelen en terug activeren dat genius dan wel weer werkt.
Reacties
Maar dat stagneert al weer een poosje.
Dank voor je hulp overigens ;-)