iCloud status in iTunes?

March 2016 aangepast in iCloud
Is het normaal dat de iCloud status in iTunes al meer dan een week op wachten staat?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Nee, kan je wel een screenshot tonen waar je het precies bedoeld? En even uitloggen in iTunes en terug inloggen, helpt dat?
  • Ik heb al een keer uitgelogged, en opnieuw ingelogged, maar dat hielp niet. Normaal gesproken als je muziek in iTunes upload, wordt het automatisch in iCloud geplaatst. Je krijgt dan bij de status getoond dat het ofwel gematched is, ofwel geupload.
    Maar dat stagneert al weer een poosje.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Hmmm, zelf nog nooit meegemaakt, maar als iCloud niet uitloggen helpt, maar omdat je het over muziek matchen hebt, kan je iTunes Match of Apple Music even uitschakelen.
  • Hoe kan ik mijn iTunes match uitschakelen? Het bijwerken van Genius lukt overigens ook niet. Ik krijg dan de melding dat mijn iTunes bibliotheek niet door iTunes Store wordt herkend. Heeft dat er iets mee te maken?

    Dank voor je hulp overigens ;-)
  • QuintenQuinten    Moderator
    In de menubalk Store > iTunes Match ... (ik ken het niet meer vanbuiten). En of dat er iets mee te maken heeft, weet ik niet, misschien na het uitschakelen en terug activeren dat genius dan wel weer werkt.
  • Dat was hem. Tis gelukt. Dank voor je hulp.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Leuk om te horen en een slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.