Drafts zijn uit hotmailbox verdwenen op iPad
Op de laptop kan ik de foto's en andere informatie die ik opgeslagen had terug vinden onder concepten. Maar op de ipad stond hetzelfde onder drafts.
Nu is dit verdwenen. Hoe kan ik dit terug halen??? En hoe kan dit ineens weg zijn
Nu is dit verdwenen. Hoe kan ik dit terug halen??? En hoe kan dit ineens weg zijn
Reacties
Op de Hotmail website een mail in Drafts gezet. Dan in mBox op de iPad 4 gaan kijken en daar verschijnt alleen nog een postbus "Local Drafts". Ik weet bijna zeker dat dit vroeger anders was. Blijkbaar wordt de postbus "Drafts" niet meer gesynchroniseerd.
Dan heb ik in Hotmail webmail drie (3) nieuwe postbussen aangemaakt: Test 1, Test 2 en Test 3. Die worden wel gesynchroniseerd met mBox op de iPad 4.
Dan nog de volgende testen:
1) Op een iPhone 5 (met iOS 6.1.2) met mijn xxxx@hotmail.com adres een Hotmail account aangemaakt. De drie test postbussen en "Drafts" verschijnen;
2) Op een iPhone 5s (met iOS 7.0.3) met mijn xxxx@hotmail.com adres een Outlook account aangemaakt (Hotmail heet nu Outlook in iOS 7). De drie postbussen verschijnen. De "Drafts" postbus verschijnt niet;
3) Op een iPad 1 (met iOS 5.1.1) met mijn xxxx@hotmail.com adres een Hotmail account aangemaakt. De drie test postbussen en "Drafts" verschijnen;
Conclusie:
Als ik een Hotmail account kan aanmaken verschijnt de "Drafts" postbus. Maak ik een Outlook account aan verschijnt de "Drafts" postbus niet. Ik vrees dat dit een probleem is dat Microsoft moet oplossen.