Oudere OS X versie op externe harde schijf installeren?
Hallo,
Op m'n beide toestellen draai ik El Capitan (zo aangekocht). Echter heb ik een Sony UP-CX1 printer waarvan de driver maar tot Mac OS 10.9 gaat.
Is het mogelijk om een oudere versie Mac OS Lion bvb te installeren zodat ik vandaar uit kan booten en toch printen?
Of bestaat er een mogelijkheid om de driver te installeren van 10.9 en draaiende te krijgen in een compatibiliteits modus?
Alvast bedankt,
Gregory
Op m'n beide toestellen draai ik El Capitan (zo aangekocht). Echter heb ik een Sony UP-CX1 printer waarvan de driver maar tot Mac OS 10.9 gaat.
Is het mogelijk om een oudere versie Mac OS Lion bvb te installeren zodat ik vandaar uit kan booten en toch printen?
Of bestaat er een mogelijkheid om de driver te installeren van 10.9 en draaiende te krijgen in een compatibiliteits modus?
Alvast bedankt,
Gregory
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
- Is de interne schijf groot genoeg, kan je inderdaad een ander besturingssysteem er op installeren.
- Software als Parallels, Virtual Box, draaien deze besturingssystemen in je huidige OS in een beschermde omgeving en werken ook nog goed.
Mijn Canon printer heeft ook geen drivers voor El Capitan, maar het werkt wel. Heb je geprobeerd die drivers te installeren?