Kan geen foto's bewerken via Foto's
kan sinds kort geen foto's meer bewerken via Foto's op mijn macbook air (zie schermafbeelding),
als er iemand het zelfde probleem, of een oplossing heeft reageer maar
alvast bedankt J-Jooris
als er iemand het zelfde probleem, of een oplossing heeft reageer maar
alvast bedankt J-Jooris
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Kan je eens proberen als je toch in Bewerk modus zit te kijken naar het menu-item Afbeelding.
Het vreemde is dat ik geen directe oplossing vind en op het internet is hier ook niks van terug te vinden. Je kan voorlopig, enkele foto's exporteren, en bewerken in een externe editor. en terug uploaden (zelfde namen) zodat ze de oude vervangen.
voordien werket het perfect, maar van op de een naar de andere dag werkte het niet meer.
ps: wat zou ik moeten doen in het menu-item Afbeelding ?
Veel op het internet word er gesproken over de foto's te exporteren en in externe software te gaan bewerken. Om later deze terug te uploaden. Dit is eventueel een optie die je voorlopig kan handhaven.
Alternatief, denk ik aan OS X opnieuw te installeren. Hoe je dat doet vind je hier terug: http://www.appletips.nl/os-x-opnieuw-installeren-zonder-dvd-of-usb-stick/ de schijf moet je niet wissen, enkel OS X word opnieuw geïnstalleerd en je bestanden blijven onaangeroerd, maar een TimeMachine back-up maken is geen overbodige luxe.