iTunes bibliotheek verplaatsen
Hallo, ik wil mijn iTunes bibliotheek van mijn macbook (liefst naar de airport time capsule) externe schijf verplaatsen, maar als ik de tips die ik op deze website volg en uitvoer, krijg ik het niet voor elkaar, iedere keer als ik weer mn macbook opstart, zit het weer op de oude plaats.
dus wat doe ik fout, ik kom er niet meer uit.
bijv. dank voor jullie hulp.
dus wat doe ik fout, ik kom er niet meer uit.
bijv. dank voor jullie hulp.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Kan je me zeggen welke map je hebt aangeduid. Het moet de map iTunes Media zijn en niet de bovenliggende map iTunes.
Ik plaats nog even de link naar het artikel: http://www.appletips.nl/de-itunes-bibliotheek-verplaatsen-naar-een-externe-harde-schijf/
ik ga de link van je proberen.
thnx
Ik raad je aan na het verplaatsen van de map en het aanduiden dat je het volgende ook nog eens doet:
Archief > Bibliotheek > Bibliotheek Ordenen en vink Verzamel bestanden aan. Dit proces zal enige tijd in beslag nemen, naar gelang de grote van de bibliotheek.
Na dit proces, herstart je iTunes en kijk je in de Instellingen of het pad nog altijd correct is. Je kan dan het bibliotheek verwijderen, (lees: verplaatsen naar een locatie voor eventuele back-up).
Ter controle kan je altijd een App zoeken in je bibliotheek en daar van de informatie opvragen. In het info venster zal nu ook de locatie aan worden getoond.
hartelijk bedankt voor je hulp :-)