Hoe op iPad foto's op titel sorteren in de nieuwste iPhoto versie??
Tot ik de nieuwste versie van iPhoto heb gedownload, kwamen de foto in Iphoto en in de gewone foto app op mijn Ipad gewoon in alfabetische volgorde. Uiteraard na aanvinken "sorteer op titel" op m'n iMac in Iphoto. In de nieuwste versie lukt dit totaal niet meer en komt alles gesorteerd op datum van de opname op de Ipad. Ook al vink ik op 3 plaatsen (via het menu op de iMac) het vinkje sorteren op titel aan. Op de iMac staan ze wel op titel gesorteerd weergegeven. Hoe kan ik ze op de Ipad ook op titel volgorde krijgen?? Doe ik iets fout of is dit een bug in de Apple programmatuur?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Paco, heb je enig idee hoe ik het goed zou kunnen krijgen? Mijn gebeurtenissen staan wel keurig op alfabetische volgorde, maar m'n foto's zelf totaal niet (wat een bende). Toch erg vreemd dat het bij 2 gebruikers op 2 manieren is, terwijl het vroeger bij mij perfect ging.
Of heeft iemand anders een idee??
http://www.wikihow.com/Rearrange-Photos-in-an-iPad-Photo-Album
Ik reageer op je bericht van Nov 13
Werkt perfekt.
Thx.
Had me al dood geergerd.
ooo wat fijn, er is nog iemand die dit probleem heeft! Ik dacht dat ik de enige was en heb via een discussie hier, (Volgorde foto's op iPad na synchronisatie via iTunes alleen op datum, hoe makkelijk eigen volgorde?) geen duidelijk antwoord, laat staan een oplossing gekregen.
ik kan je dus niet helpen....
als ik via itunes foto's naar de ipad oplaad komen die netjes in allemaal mapjes te staan.
Alleen is de tekst er onder bijv. Amsterdam Fran 671 van mijn mac. terwijl er eigenlijk moet staan. Amsterdam Frank 2014-2016.
Heb totaal niets aan de info 671 van mijn mac.
Apple doe er wat aan
uitgelogd op Ipad en op Imac. alle foto's gewist en er opnieuw weer opgezet.
en ICloud op beide apparaten weer aangezet. Zo begreep ik het, maar echter zonder resultaat info onder foto's blijft het zelfde.
zal je wel niet helemaal begrepen hebben maar dat ligt dan aan mij.
iPad is voorzien van iOS 10
bedankt frank
Zie bijlage
zie maar de bijlage van een andere ipad. Daar staat de tekst goed en er staat niet bij dat het van de mac komt. Beide ipad's worden geladen met de zelfde foto's en van de zelfde imac.
Bij de ene ipad tekst wel goed en bij de andere staat de teks en niet helemaal op,
en dat het van de imac komt is ook niet nodig vind ik.
zie maar het verschil tussen deze bijlage en die andere. het verschil in ipad is alleen dat de een werkt op ios 9 en de andere waar dus op staat van de mac op ios10 werkt
Groetjes frank en vast bedankt
Maar met Apple werken lukt me aardig maar ik zou niet weten waar en hoe dit is of moet.
Zou je me uitleg kunnen geven.
Heel veel lukt me maar dit zou ik echt niet weten
Hoor graag van je en vast bedankt
Groetjes frank
Bedankt ga e.e.a. Uitzoeken.
Groetjes frank
Helaas ook dit werkt niet alles blijft op de ipad het elfde.