Bestanden delen via een iOS-apparaat.
Met de Mac is het simpel om bestanden gemeenschappelijk te gebruiken, hetzij op één Mac met meerdere gebruikers via de map "Gedeeld", hetzij via hetzelfde netwerk en dan een bepaalde map delen en autoriseren of gebruik maken van de map "Publiek" (standaard).
Is dit ook mogelijk met een iOS-apparaat, bijvoorbeeld gemeenschappelijke Pages-documenten gebruiken via een gedeelde locatie? Ik heb al gezocht of het mogelijk is om op m'n iCloud-drive een map te sharen, maar dit is volgens mij niet mogelijk. Ben benieuwd of iemand een oplossing heeft. Bedankt!!!
Is dit ook mogelijk met een iOS-apparaat, bijvoorbeeld gemeenschappelijke Pages-documenten gebruiken via een gedeelde locatie? Ik heb al gezocht of het mogelijk is om op m'n iCloud-drive een map te sharen, maar dit is volgens mij niet mogelijk. Ben benieuwd of iemand een oplossing heeft. Bedankt!!!
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Dat klopt pertinent niet! Zie het bijgevoegde plaatje. De folders binnen het rode kadertje zijn eigen folders die ik ook op een iPad en iPhone gebruik:
Ik denk dat ik jouw vraag niet goed begrepen heb. Sorry. iCloud folders/data met andere gebruikers delen is (nog) niet mogelijk (zoals destijds met MobileMe iDisk).
Enkel bestanden delen: http://www.appletips.nl/iwork-ios-en-os-x-gedeelde-documenten-alleen-leesrechten-geven/ Geef ze wel meer rechten, dan enkel lezen.