Probleem met iPhone 4S. Word heel snel warm, daardoor werkt wifi niet...
Hallo,
Ongeveer half juli begon mijn Iphone 4s heel raar te doen. Hij werd heel snel warm en daardoor werkte de wifi niet meer. Nu is dat probleem nog steeds niet opgelost (na resetten en nieuwe ios ook niet). De wifi werkt wel nog als de Iphone koud is maar na ongeveer 2 min op facebook of safari is hij al warm genoeg om de wifi niet te laten werken.
Wat kan het probleem zijn?
Mvg.
Alexei
Ongeveer half juli begon mijn Iphone 4s heel raar te doen. Hij werd heel snel warm en daardoor werkte de wifi niet meer. Nu is dat probleem nog steeds niet opgelost (na resetten en nieuwe ios ook niet). De wifi werkt wel nog als de Iphone koud is maar na ongeveer 2 min op facebook of safari is hij al warm genoeg om de wifi niet te laten werken.
Wat kan het probleem zijn?
Mvg.
Alexei
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Ik kan je aanraden om deze pagina eens te bezoeken en zoveel mogelijk toe te passen:
http://www.appletips.nl/mogelijke-oplossingen-voor-slechte-batterijduur-en-traagheid-phone-4s-ipad-2/ In het artikel is er ook sprake van de batterij te kalibreren moest je dit nog niet gedaan hebben is dit een aanrader. Let wel dat je een officiële kabel en lader dan gebruikt en niet een goedkope versie van 5 euro.