Probleem met iPhone 4S. Word heel snel warm, daardoor werkt wifi niet...

August 2015 aangepast in Hardware problemen
Hallo,
Ongeveer half juli begon mijn Iphone 4s heel raar te doen. Hij werd heel snel warm en daardoor werkte de wifi niet meer. Nu is dat probleem nog steeds niet opgelost (na resetten en nieuwe ios ook niet). De wifi werkt wel nog als de Iphone koud is maar na ongeveer 2 min op facebook of safari is hij al warm genoeg om de wifi niet te laten werken.
Wat kan het probleem zijn?
Mvg.
Alexei

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je meer informatie geven over de wifi, is de Wifi knop zichtbaar gedisabled, ik spreek dan dat hij niet meer aan of uit kan worden geschakeld? Heb je een hoesje waardoor je iPhone niet kan "ademen". Update je de apps op de gsm? Hoe doet ie het aan de kabel? Zijn er apps die op de achtergrond gegevens verzamelen. Wat is je laatste OS? Heb je al eens geprobeerd om bepaalde effecten uit te schakelen (batterij besparend).
  • Ja de wifi knop is zichtbaar, je kan de wifi aan/uit zetten zonder probleem maar als hij warm is dan blokeerd hij bij instellingen. Vroeger met datzelfde hoesje en dezelfde instellingen werkte alles perfect. Bij ios 8 is alles begonnen, ik heb hem gereset en ios 8.4 erop gezet en het probleem was niet opgelost. Ik heb niet echt veel apps op de gsm (facebook, messenger, clash of clans, skype, snapchat en playtube) die ik niet echt update (soms als ik zin heb) en wat bedoel je met bepaalde effecten uit te schakelen? Ook als ik alle apps op de achtergrond verwijder is het probleem niet opgelost. Aan de kabel word hij veel te snel warm en wifi werkt dan ook niet.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Oke Facebook en Messenger gebruiken data op de achtergrond, tot ongeveer half uur na afsluiten. Clash of Clans, weet ik niet echt, maar het is een spel die veel CPU vraagt. na afsluiten moet dat geen probleem geven. Maar nu Skype en Snapchat: Skype is een grote boosdoener op de batterij. Heb het zelf ook op mijn gsm gehad, maar het slurpte batterij. Het laad telkens opnieuw de gegevens in bij het opnieuw openen, veel kan je niet er aan doen. En Snapchat kan ik enkel je raad geven om de locatievoorziening (het temperatuur scherm) uit te schakelen deze vraagt batterij, net als de camera veelvoudig moeten gebruiken, er zijn enkele updates geleden wel zware problemen geweest met de iPhone 4s en Snapchat omdat die toen veel batterij verbruikte. Voor Playtube, zou ik toch aanraden om Youtube te gaan gebruiken, iedere 2 weken brengen ze een update uit die de prestaties verbeterd.

    Ik kan je aanraden om deze pagina eens te bezoeken en zoveel mogelijk toe te passen:
    http://www.appletips.nl/mogelijke-oplossingen-voor-slechte-batterijduur-en-traagheid-phone-4s-ipad-2/ In het artikel is er ook sprake van de batterij te kalibreren moest je dit nog niet gedaan hebben is dit een aanrader. Let wel dat je een officiële kabel en lader dan gebruikt en niet een goedkope versie van 5 euro.
Log In of Registreer om te reageren.