Inloggen op Appletips Genius?
Ik kan wel inloggen op Appletipsgenius via de menubalk van Appletips met mijn emailadres en wachtwoord maar als ik op een vraag wil reageren dan wordt ik na clicken op de vraag weer opnieuw verzocht in te loggen en dat gaat niet want ik ben al ingelogd maar kan dus ook niet reageren op die vraag, dit is niet bij elke discussie maar bij sommige. Voorheen had ik dit probleem niet.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Even nadrukkelijk die pagina verversen helpt bij mij meestal.
Maar inderdaad, vroeger had ik dit ook niet.
Lijkt wel een bugs van de forumsoftware, sinds circa 4 weken geleden . . . ?
Ik heb het vermoeden dat er recentelijk iets "geoptimaliseerd" is in de manier van cachen van webpagina's. Dat lijkt slim om de load op de server omlaag te brengen, maar als de gebruikers daar last van hebben ben je verkeerd bezig.
Ik hoop niet dat de caching-performance van deze site even beroerd gaat worden als bij de buren van OMT. Daar zijn de caching-problemen echt enorm. En men doet er niks aan.
We hebben vandaag gezocht naar een oplossing en het lijkt erop dat we het probleem hebben opgelost. Er was iets fout met de cookies (voor de login). Vanaf hier lijkt alles weer te werken, kunnen jullie eens testen?
Hier op OS X 10.10 Safari 8 en iPad IOS 8.3 geen problemen meer.
Misschien even de cookies verwijderen?
Een extra keer reloaden werkt, en dat vind ik ook niet zo erg om te doen. Alleen, je moet het wel weten.
http://www.imgdumper.nl/uploads8/557dc308eb72f/557dc308e97f9-Schermafbeelding_2015-06-14_om_20.04.46.png
☞ klik met rechter muisknop en vervolgens Laad pagina opnieuw ☞ kan een reactie plaatsen.
iMac - Yosemite 10.10.3 - Safari 8.0.6
Hmmm, het is dat wanneer je inlog via de de frontpage het wel allemaal goed lijkt te gaan.
Er zijn helaas veel inlog problemen issues terug te bevinden met betrekking tot vanilla forums. Maar ik blijf zoeken naar een oplossing!
Maak aub een nieuwe discussie aan. Jouw vragen zijn off topic in deze discussie.