Inloggen op Appletips Genius?

May 2015 aangepast in appletips genius
Ik kan wel inloggen op Appletipsgenius via de menubalk van Appletips met mijn emailadres en wachtwoord maar als ik op een vraag wil reageren dan wordt ik na clicken op de vraag weer opnieuw verzocht in te loggen en dat gaat niet want ik ben al ingelogd maar kan dus ook niet reageren op die vraag, dit is niet bij elke discussie maar bij sommige. Voorheen had ik dit probleem niet.

Reacties

  • June 2015 aangepast
    Zou het kunnen dat die blz , uit de cache komt.
    Even nadrukkelijk die pagina verversen helpt bij mij meestal.

    Maar inderdaad, vroeger had ik dit ook niet.
  • Na inloggen naar een topic gaan waar u een reactie wilt plaatsen en vervolgens Laad pagina opnieuw
    Lijkt wel een bugs van de forumsoftware, sinds circa 4 weken geleden . . . ?
  • Ja ik heb hier ook last van, erg irritant.

    Ik heb het vermoeden dat er recentelijk iets "geoptimaliseerd" is in de manier van cachen van webpagina's. Dat lijkt slim om de load op de server omlaag te brengen, maar als de gebruikers daar last van hebben ben je verkeerd bezig.

    Ik hoop niet dat de caching-performance van deze site even beroerd gaat worden als bij de buren van OMT. Daar zijn de caching-problemen echt enorm. En men doet er niks aan.
  • Pagina verversen helpt maar het blijft irritant.
  • Vraag per PB gesteld aan Richard maar er wordt gewoon niet op gereageerd. Jammer...
  • Weer iets nieuws. Mijn reactie van gisteren was vanmorgen niet meer te zien. Na inloggen en verversen van de pagina is de reactie ineens weer zichtbaar. Er is duidelijk iets niet helemaal in orde.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Bedankt voor het melden, we gaan er werk van maken...
  • RichardRichard    Beheerder

    We hebben vandaag gezocht naar een oplossing en het lijkt erop dat we het probleem hebben opgelost. Er was iets fout met de cookies (voor de login). Vanaf hier lijkt alles weer te werken, kunnen jullie eens testen?

  • Ik heb even getest maar ik moet nog steeds een keer extra reloaden om ingelogd te zijn.
  • RichardRichard    Beheerder
    @pieterr welk device, os en browser gebruik je?

    Hier op OS X 10.10 Safari 8 en iPad IOS 8.3 geen problemen meer.

    Misschien even de cookies verwijderen?
  • iPad 1, iOS 5, alle cookies en website data weggegooid. Het probleem blijft.

    Een extra keer reloaden werkt, en dat vind ik ook niet zo erg om te doen. Alleen, je moet het wel weten.
  • Even uitgeprobeerd maar een probleem erbij, ik kon mij niet meer afmelden. Na cookies gewist te hebben lukte dit weer wel gelukkig maar het probleem van inloggen en verversen is er nog steeds. Pagina verversen blijft nodig.
  • Ik had het zelfde als Ajee, kon ook niet meer afmelden en moest pagina verversen na inloggen
  • Nu getest op een MacBook Air, Yosemite en Firefox 38.0.5. Ingelogd op Appletips Genius, daarna dit topic aangeklikt. Toen was ik weer uitgelogd. Eén keer de pagina reloaden en ik was weer ingelogd. Het is dus geen iOS en/of Safari-specifiek probleem.
  • Inloggen ☞ naar een topic ☞ lijkt erop dat ik ben uitgelogd / nog moet inloggen

    http://www.imgdumper.nl/uploads8/557dc308eb72f/557dc308e97f9-Schermafbeelding_2015-06-14_om_20.04.46.png

    ☞ klik met rechter muisknop en vervolgens Laad pagina opnieuw ☞ kan een reactie plaatsen.


    iMac - Yosemite 10.10.3 - Safari 8.0.6
  • Gebruik ik Safari dan helpt één keer cookies wissen om weer te kunnen in- en uitloggen, pagina verversen moet echter nog steeds om te kunnen reageren. Gebruik ik Firefox dan helpt cookies wissen helemaal niet.
  • RichardRichard    Beheerder

    Hmmm, het is dat wanneer je inlog via de de frontpage het wel allemaal goed lijkt te gaan.

    Er zijn helaas veel inlog problemen issues terug te bevinden met betrekking tot vanilla forums. Maar ik blijf zoeken naar een oplossing!
  • June 2015 aangepast
    (Bericht verwijderd)
  • timoshatimosha    Moderator
    @huittenbogert74

    Maak aub een nieuwe discussie aan. Jouw vragen zijn off topic in deze discussie.
  • Kan nu helemaal niet meer uitloggen, ook niet na verversen van de pagina.
Log In of Registreer om te reageren.