Overvolle Mailbox (5,2 GB) leegmaken?
In mijn mailbox heb ik +/- 10 mailtjes staan, rest van de mailboxen zijn schoon. Toch geeft mijn IPad aan dat ik 5,2 GB aan mails heb staan. Ik weet niet hoe ik dat kan cleanen en ik moet toch echt capaciteit vrij maken. Kan iemand mij een suggestie doen hoe de mailbox te cleanen ? Bij voorbaat dank, Ed.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Naar mijn weten is dat afhankelijk van de instellingen, kijk via Mail Mac (neem ik aan) bij Voorkeuren >> Account >> Postbusinstellingen.
Staat er een vinkje bij:
Bewaar concepten op de server.
Bewaar verstuurde berichten op de server.
Bewaar ongewenste reclame op de server.
Bewaar verwijdewrde berichten op de server.
Indien JA, verwijder al die vinkjes.
Ga vervolgens inloggen via de Webmaildienst en opchonen .
Ter verhoging van de "feestvreugde", kan ik nu ook geen mails meer doorsturen naar een kennis, het keyboard hapert en staat vervolgens doodstil ! Het wordt er niet beter op. Ook de tekens vlaggetje/prullenbak/doorsturen/etc staan (rechts boven) heel erg vaag aangegeven !
Bedankt voor alle hulp, Ed.
Heeft u al geprobeerd om in te loggen via de Webmaildienst? En daar de Post-boxen opschonen.
Maar nu zo te lezen lijkt het erop dat u problemen heeft met de iPad (hardware) ?
Verrassing : mijn IPad geeft aan dat ik nog steeds 5,3 GB aan mail heb !!! Mijn HP laptop geeft aan dat ik 7 % van de e-mailruimte in beslag neem, terwijl mijn IPad aangeeft dat ik nog maar zo'n 800 Mb beschikbaar heb. Ik krijg het dus aardig benauwd en weet inderdaad niet meer wat te doen. Alle overige functies,behalve het doorsturen van mail, werkt weer goed (vraag niet waarom).
Als er iemand is met nog een goede suggestie, dan gaarne.
M.vr.gr. Ed.
Kijk bij dat account >> Synchr. e-mail >> zet op 1 dag.
Vervolgens iPad uit en aanzetten.
Helpt dat?
Werkt dat niet: Zet dat account uit of Verwijder dat account en zet de iPad uit.
iPad weer aanzetten en account weer aanmaken.
Ook het uitzetten en verwijderen/opnieuw aanmaken van mijn account hielp niet, wel kreeg ik plotseling al mijn mailtjes weer terug als ongelezen, maar dat was snel opgeruimd.
Ik blijf dus 5,3 GB in mijn mailbox houden, ik blijf het proberen maar met al deze pogingen zie ik ook nooit enige verandering in die 5,3. Ik kan van alles weggooien, maar er gebeurt niets !
Wie oh wie ? Anders zal ik toch naar een IPad-repairshop moeten gaan (brrrr).
Groeten, Ed.
Groetjes, Ed.
Ik kan dat nergens vinden
Groet,
Instellingen >> Algemeen >> Opslag >> Beheer opslag >> Mail.
Instellingen >> Algemeen >> Gebruik >> bij Opslag >> tap op Beheer opslag >> scroll naar Mail.
Probeer het volgende:
Sluit de iPad aan de HP laptop.
Afhankelijk van de instellingen: iTunes start automatisch op, anders start iTunes op.
Vervolgens synchroniseer via iTunes.
Alvast weer bedankt, groeten, Ed.
Het lijkt erop dat er iets is met iTunes op de laptop.
Is iTunes up-to-date ?
Is Windows versie xx op de laptop up-to-date ?
Neem onderstaande link eens door:
https://support.apple.com/nl-nl/TS3074
Indien bovenstaande link géén oplossing biedt, lees / neem vervolgens onderstaande (lange) discussie -over Error 7 (windows error 127)- even door.
Ik zou eerst de discussie helemaal doornemen (niets uitvoeren), aangezien elk probleem een andere oorzaak kunt hebben, afhankelijk van de laptop/pc.
https://discussions.apple.com/thread/3720969
Ik blijf het zo nu en dan proberen, ik ben dus nog niet "uit beeld".
Groetjes, Ed.