Kan iCloud drive niet instellen, wachtwoord onbekend
Ik heb Yosemite 10.10.2 geïnstalleerd op mijn Mac Mini en via iTunes mijn iPad mini en iPhone 4s bijgewerkt naar iOS 8.1.3. Nu wil ik een bestand op mijn Mac ook op mijn iPad kunnen zien, maar dat lukt niet.
Ik heb de Apple tips nagelezen hoe iCloud drive te installeren, maar dat werkt niet bij mij. Er wordt naar mijn iCloud wachtwoord gevraagd, maar die heb ik nooit eerder gehad, dus die weet ik ook niet. Wel mijn Apple ID, maar die is het niet. Hoe kan ik nu iCloud en iCloud drive gebruiken zoals ik dat onder Mavericks kon?
Ik heb de Apple tips nagelezen hoe iCloud drive te installeren, maar dat werkt niet bij mij. Er wordt naar mijn iCloud wachtwoord gevraagd, maar die heb ik nooit eerder gehad, dus die weet ik ook niet. Wel mijn Apple ID, maar die is het niet. Hoe kan ik nu iCloud en iCloud drive gebruiken zoals ik dat onder Mavericks kon?
Reacties
Eigenlijk zou dat automatisch moeten gaan na de update naar Yosemite. Je moet iCloud Drive wel activeren in de iCloud instellingen van de toestellen.
De App Store en iCloud zijn twee totaal verschillende Apple diensten. Men kan uiteraard hetzelfde Apple ID gebruiken voor beide diensten.
https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid
//slotje