Yosemite en Mail badges
Het wil sinds de lancering van Mavericks maar niet boteren tussen OS en MAIL. Na installatie van Yosemite heeft MAIL bij mij weer nieuwe kuren: het rode bolletje dat verschijnt op de MAIL-icoon als er nieuwe mail is gaat niet meer weg als de mail gelezen is. Verdwijnt pas weer als ik MAIL uitschakel. Iemand een oplossing?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Mail index is beschadigd. Bij vorige installaties kwam dit probleem ook voor heb ik gelezen en moest er een index bestand worden verwijderd
Weet iemand welk bestand dat kan zijn ?
of anders gesteld is er al een oplossing voor deze hele vervelende bug?
iets ten voordele van Yosemite: je kunt nu in ieder geval het Dock een donkere achtergrond geven en daar heb ik (licht visueel gehandicapt) veel plezier van.
Ik heb er deze ochtend nog eentje ontdekt. De Magic Mouse werkt niet meer op mijn iMac. Het groene lampje van de muis brandt. Niets aan te doen. Werkt niet.
Plotseling hoor ik mijn vrouw, in een andere kamer, roepen dat alles op haar iMac aan het verspringen is. Ik ga kijken en wat zie ik? Mijn Magic Mouse heeft zich op een "magische" manier met haar iMac gekoppeld. Heel irritant. ;-)
MacOs El Capitan, wat moet ik doen.
2. Mijn account op dit apparaat is geblokkeerd bij de Apple ID van greethjevanroyen@icloud.com. Hij vraagt telkens opnieuw voor aansluiting. Wat moet ik doen op dit op te heffen?