Geen pushberichten meer na update iOS 8 en iOS 8.0.2
Hallo allemaal!
Na update naar iOS 8 (en daags later naar iOS 8.0.2) op m'n iPhone 5S ontvang ik geen of nauwelijks pushberichten meer. iPhone aan iTunes gehangen, hersteld en alles opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds geen pushberichten meer (bijvoorbeeld m'n favoriete appletips of van PayPal, NU.NL, etc.
In berichtgeving sta ik alles toe, inclusief toon in berichtencentrum, geluiden, badges en stroken. Enfin. Al die dingen. Dus.
Meer mensen "last" van? Tips? Anyone?
Na update naar iOS 8 (en daags later naar iOS 8.0.2) op m'n iPhone 5S ontvang ik geen of nauwelijks pushberichten meer. iPhone aan iTunes gehangen, hersteld en alles opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds geen pushberichten meer (bijvoorbeeld m'n favoriete appletips of van PayPal, NU.NL, etc.
In berichtgeving sta ik alles toe, inclusief toon in berichtencentrum, geluiden, badges en stroken. Enfin. Al die dingen. Dus.
Meer mensen "last" van? Tips? Anyone?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Bedankt voor je reactie. Begrijp dat ik niet de enige ben Ben benieuwd wie ons verder kan helpen. En of het te verhelpen is. Dat ook.
Wie ontvangt er ook geen appletips push berichten meer na update naar iOS 8?
vanaf de update naar ios 8 al niet meer maar sinds 8.02 soms ook geen melding meer op het scherm.
Een late reactie maar Appletips werkt ook op de Mac niet.
Wessalicious en andere ook niet.
Ben dus reuze benieuwd wanneer het weer werkt.
Groetjes Annie