Geen pushberichten meer na update iOS 8 en iOS 8.0.2

Hallo allemaal!

Na update naar iOS 8 (en daags later naar iOS 8.0.2) op m'n iPhone 5S ontvang ik geen of nauwelijks pushberichten meer. iPhone aan iTunes gehangen, hersteld en alles opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds geen pushberichten meer (bijvoorbeeld m'n favoriete appletips ;) of van PayPal, NU.NL, etc.

In berichtgeving sta ik alles toe, inclusief toon in berichtencentrum, geluiden, badges en stroken. Enfin. Al die dingen. Dus.

Meer mensen "last" van? Tips? Anyone?

Reacties

  • Dag Boonvivant, ik krijg ze ook niet meer en op de iMac ook niet. Ik heb het wel aangehinkt als toestaan. Weet niet hoe dit op te lossen.
  • Dag Annie,

    Bedankt voor je reactie. Begrijp dat ik niet de enige ben ;) Ben benieuwd wie ons verder kan helpen. En of het te verhelpen is. Dat ook.
  • Hallo mensen bij Appletips (of anderen),

    Wie ontvangt er ook geen appletips push berichten meer na update naar iOS 8?
  • ik krijg ze ook niet meer.
    vanaf de update naar ios 8 al niet meer maar sinds 8.02 soms ook geen melding meer op het scherm.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Het klopt inderdaad dat de push-berichten voor appletips niet meer werken. Dit ligt niet aan iOS 8, maar omdat wij dit tijdelijk hebben uitgeschakeld. Binnenkort zullen ze weer werken. Op de Mac werkend de push-berichten voor appletips wel nog.
  • en wanneer word dit weer ingeschakeld?
  • Dag Wesley,
    Een late reactie maar Appletips werkt ook op de Mac niet.
    Wessalicious en andere ook niet.
    Ben dus reuze benieuwd wanneer het weer werkt.
    Groetjes Annie
Log In of Registreer om te reageren.