Fotolader werkt niet meer na installatie El Capitan?

Fotolader werkt niet meer na het installeren van El Capitan. Ik heb geen flauw idee hoe ik dat op moet lossen.

Reacties

  • Fotolader werkt prima bij mij, El Capitan 10.11.1 beta
  • Er is geen knop meer om alle foto's tegelijk van mijn iPhone te verwijderen. Nu moet ik alles handmatig doen.
  • @Kees: Fotolader werkt nog wel maar alles MOET nu lopen via het programma "Foto's" (automatische pop-up na dubbelklikken op Fotolader). Dat was hiervoor anders. Apple doet meer en meer aan gedwongen winkelnering. Het is geen ramp, met wat gefoemel kun je ook via "Foto's" je foto's op het bureaublad krijgen en er dan mee doen wat je wilt.
  • Ik heb het zelfde probleem. Mijn printer wordt weergegeven als inactief na installatie van El Capitan. Ik kan wel printen, maar niet scannen. Hij wordt niet meer weergegeven in fotolader; "Geen camera of scanner aangesloten". Weet iemand een oplossing hiervoor? Ik heb de printer al van het stroomnet gehaald, macbook opnieuw opgestart, afdruksysteem opnieuw ingesteld, printer verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar niets blijkt te helpen. In voorvertoning kan ik trouwens ook niet scannen.
  • Iemand een oplossing hiervoor misschien? Of moet ik weer terug naar Yosemite?
  • Bureaublad instellen

    niet meer in taakbalk maar via -> deel

    Bij Apple houden ze nou eenmaal van veranderingen, om de mensen bezig te houden...
  • Ik heb hetzelfde probleem bij El Capitan en mijn flatbed scanner: geen camera of scanner aangesloten geeft fotolader als boodschap. Ik lees hierboven dat alles via het programma Foto's moet lopen. Moet je van daaruit scannen dan? Ik heb het nog niet op de Macbook, werk nog vanuit IPhoto. De laatste tip van 29 oktober begrijp ik niet: bureaublad instellen, niet meer in taakbalk maar via deel???
Log In of Registreer om te reageren.