reservekopie van iTunes naar iPhone

dag, ik heb vandaag per ongeluk een hele oude reservekopie gemaakt op mijn nieuwe iPhone XR, nu vraagt hij mij de apple ID die ik niet meer heb, alles is vernieuwd. hoe los ik dit op? help!!!

Reacties

  • Ik neem aan dat je een oude reservekopie terug gezet heb, en niet gemaakt bedoel.

    Als er een Apple ID lock opstaat waar je de gegevens niet meer van heb kun je contact opnemen met Apple en als je kan bewijzen dat de telefoon rechtmatig in jouw bezit is gekomen, overleggen van een aankoop bewijs, dan kunnen ze je verder helpen.

    https://support.apple.com/nl-nl/contact
  • QuintenQuinten    Moderator
    Bij het terugplaatsen van een reservekopie word enkel de gegevens doorgegeven van welke apps dat op het toestel staan, en eventuele (data)vooruitgangen. De applicaties worden achteraf gedownload. Heb je ooit een applicatie gedownload met een ander account, in jouw geval een oud account dat je niet meer gebruikt. Moet je nog steeds hiervoor het wachtwoord ingeven. Het enige wat je hiertegen kan doen is de applicatie zoeken en verwijderen van het toestel om vervolgens opnieuw te aankopen met jouw huidig account.
Log In of Registreer om te reageren.