Mailboxen op MacBook Pro en iPad Air

January 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Hallo Ik heb heb een macbook pro, daar heb ik verschillende mail boxen ingesteld (bv familie, werk etc) dat werkt prima.
maar...
op mijn ipad air komen de mailtjes die ik ontvang en in de pro in de aparte mailbox vallen, even binnen, te kort om te zien en verdwijnen dan van de ipad. Ze staan dan nog wel in de box van de pro. Mail waar niet een aparte box voor is ingesteld op de pro, komt wel binnen op de air. is hier iets aan te doen?
Eriik

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Het lijkt erop dat die mailboxen lokaal zijn bewaard op je Mac en bijvoorbeeld niet in iCloud. Dit verklaard waarom ze onmiddellijk worden geplaatst in een mailbox. Als dit lokaal is wordt dit verplaatst en is het onmogelijk deze op meerdere apparaten te benaderen.

    Worden de mailboxen gesynchroniseerd met iCloud?
  • Dank voor je snelle reactie! Mijn mail gaat wel via de cloud, maar deze boxen zijn inderdaad ingesteld op de pro zelf. Kan ik die boxen dan ook weer synchroniseren? en zo ja, hoe?
  • timoshatimosha    Moderator
    Je kan die postbussen van "On my Mac" naar "iCloud" slepen. Dan worden die ook gesynchroniseerd. Je zal dan wel de regels moeten aanpassen die er voor zorgen dat bepaalde mails in die postbussen komen.
Log In of Registreer om te reageren.