Reacties

  • Wie helpt mij uit de brand ?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan blijkbaar verschillende oorzaken hebben. Als je een TimeCapsule hebt: Het wachtwoord in je netwerk is onjuist ingegeven op de toestellen (mac en/of timeCapsule) en door dat eens opnieuw in te geven kan het opgelost zijn.
    Jouw laatste back-up kan corrupt geraakt zijn, en door deze manueel te verwijderen, lukt het terug.
    Een andere oplossing is onder Systeemvoorkeuren kiezen voor Delen ▸ Bestandsdeling, en dit in te schakelen.
  • Ik heb precies hetzelfde. (Mac Book Air) Van alles al geprobeerd. Wat mij wel is opgevallen dat het vanaf 25 januari niet meer werkt. Op 24 januari een update gedaan van Itunes naar versie 12.8.2. Kan het hiermee te maken hebben? Het rare is dat mijn echtgenoot via zijn I mac 2018 geen problemen heeft.
  • Ik kan alleen maar zeggen wat ik gedaan heb (ik begrijp niet waarom het werkte): bij hulpprogramma's -> sleutelhanger verwijderde ik de oude versies, zodat alleen de laatste overbleef. Ik heb de wachtwoorden gecheckt (die kun je zichtbaar maken) en hij mijn computer vond mijn timecapsule weer. Als ik iets gesuggereerd heb wat je vooral niet moet doen hoor ik dat graag. Maar in dit geval werkte het. Succes.
Log In of Registreer om te reageren.