Grote en kleine letters

Geachte experts,
Ik tracht een programma binnen te halen m.b.v. een Groupon-voucher. Ik moet daartoe de vouchercode invullen (geen probleem) en ook een beveiligingscode van de leverancier (Eptimum). Die beveiligingscode hoef ik alleen maar over te tikken in het naastgelegen veld. En dat levert een probleem op, want mijn toetsenbord lijkt geen onderscheid te kunnen aanbrengen tussen hoofdletters en kleine letters. Het merkwaardige is dat ik dat onderscheid wel kan maken in documenten.En dus krijg ik mijn aankoop niet binnen. (het merkwaardige is dat ik dat ONDERSCHEID WEL kan maken in documenten en in teksten zoals deze.) Kan iemand mij helpen alsnog mijn betaalde product binnen te halen?

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Op een iPhone/iPad kun je de hoofdletters uitschakkelen door op de pijl-omhoog op het toetsenbord te tikken tot deze grijs is. de letters op het toetsenbord verspringen overigens ook naar kleine letters.

    Op een Mac kun je capslock uitschakelen, dat is boven de pijl voor drukletters aan de linkerkant. Er mag geen lampje branden.

    Als dat allebei goed is licht het aan de website.
    Het kan soms ook zijn dat de website waar je het moet invullen het automatisch omzet naar hoofdletters. Dan moet je met hun contact opnemen.
  • Dankjewel, Wesley, voor je reactie. Capslock op mijn Mac werkt naar behoren. Ik zal dus maar contact opnemen met de website en hopen dat daar de oplossing is te vinden. PK.
Log In of Registreer om te reageren.