Teams in plaats van Skype

Op 5 mei aanstaande stopt Skype. Er is een mogelijkheid om alle gegevens, chats, etc. over te zetten naar Teams. Echter ik kan geen versie van Teams vinden die geschikt is voor OS Sequoia. Iemand een tip?

Reacties

• KorKor
    26 March aangepast
    Werkt deze versie niet? Het zou mij zeer verbazen als de meest recente versie van macOS niet ondersteund wordt.
    https://www.microsoft.com/nl-nl/microsoft-teams/download-app?market=nl
  • Hallo Kor, Ja, inderdaad werkt deze versie wel. Had gegolfd en kwam alleen maar negatieve berichten tegen, vandaar! Dank voor je hulp!!
  • Het werkt inderdaad, chat en video bellen, maar een foto of bestand sturen geeft een foutmelding. 'Kan geen kontakt maken met Onedrive'. Wat zou inhouden om Onedrive te downloaden, waar ik niet op zit te wachten, vervolgens dingen die je wilt versturen daar eerst in plaatsen!? Vreemd!
  • Kun je dat niet in de instellingen aanpassen? Het is al weer een tijd dat ik Teams gebruikt heb, bovendien was de laatste keer een paar jaar geleden op een iPad.
  • Nee, helaas. De 5gb cloud opslag zit er gratis bij. Heb verder alle instellingen nagekeken maar kan verder niets vinden! Denk ook, weet ik niet zeker, dat als Windows gebruiker dit niet extra is, de 5gb cloud opslag.
Log In of Registreer om te reageren.