eID lezer werkt niet meer

Mijn eID viewer programma werkt niet op mijn mac M4 met Sequoia... iemand een oplossing of voorstel....

Reacties

• KorKor
    17 January aangepast
    Je geeft weinig informatie. Heb je net Sequoia geïnstalleerd en sindsdien werkt het niet? Zo niet, heeft het gewerkt onder Sequoia?

Je zou in ieder geval kunnen proberen om de software opnieuw te downloaden en te installeren, misschien is er een nieuwe versie die eventuele problemen met Sequoia verhelpt. Verder zou ik het niet weten, want deze software gebruiken wij niet in NL.
  • Dit is inderdaad de Belgische DIGI (?). Eerste keer dat ik hem probeer te gebruiken op mijn Mac Mini M4 met sequoia... Alles netjes op upgedated, Mac ziet de lezer wel op zijn USB-overzicht, maar wil lezer niet activeren en leest daarom ID-kaart ook niet...
  • KorKor
    17 January aangepast
    Er worden problemen gemeld met USB en de nieuwe Mac Mini.

https://www.macfreak.nl/nieuwsberichten/heeft-de-m4-mac-mini-problemen-met-usb-c-verbindingen/

Misschien werkt het via een USB-hub of met een andere kabel wel?

Als dat niet lukt, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Apple. Hoe meer klachten, hoe eerder hopelijk een oplossing.

BTW op het forum van macfreak.nl zitten ook Belgische Mac-gebruikers, misschien kunnen die je helpen met dit probleem.
Log In of Registreer om te reageren.