Tijdens WorkOut geen gesproken feedback meer op AppleWatch

Tijdens mijn WorkOut luister ik naar muziek via mijn iPhone met mijn Airpods. Als ik dit doe word er sinds een paar weken geen gesproken feedback meer gegeven op mijn AppleWatch. Als ik niet naar muziek luister, krijg ik wel gesproken feedback. Ik heb alle instellingen al nagekeken, de AppleWatch ontkoppeld en weer gekoppeld, alle updates gedaan, maar niets helpt. Hebben meer sportievelingen hier last van?

Reacties

• KorKor
    11 January aangepast
    Volgens mij heb ik dat al een paar jaar met mijn AirPods Pro en Watch, ik krijg alleen een tikje op mijn pols als er een melding is. Als ik op de fiets mijn Shokz hoofdtelefoon op heb, dan zijn er wel gesproken meldingen van Siri door de luidspreker van het horloge. Aangezien mijn oren vrij zijn heb ik geen moeite om dat te horen.

Ik moet wel zeggen dat ik al een paar maanden niet gefietst heb, ik weet niet of het met de huidige iOS/watchOS nog zo is.
  • Met Shokz krijg ik ook alleen een tikje. Helaas.
  • Staat bij jou bij de Instellingen.app op de Watch, bij Siri -> "Kondig meldingen aan" en zijn daar Activiteit (om te melden als de trainingsring vol is) en Work-out ingeschakeld? Ook het volume moet hard genoeg staan, je kunt Siri vragen het geluid harder te zetten als het te zacht is.
  • Ja, maar die instelling staat bij mij bij Workout en niet bij Siri.
  • De instelling die jij bedoeld is voor tekstuele meldingen volgens mij. Bij Siri stel je de gesproken meldingen in, per app.
  • @Kor, dank je wel voor het meedenken, maar zoals ik al schreef staat die instelling niet bij Siri. Ik heb WatchOS 11.2
  • KorKor
    13 January aangepast
    Ik heb ook watchOS 11.2. Maar kijk jij in de watch.app op de iPhone of de instellingen.app op de Watch? Deze Siri instellingen staan in de instellingen.app van de Watch. In de Watch.app op de iPhone staan ze niet.
  • Ook deze instelling op de Apple Watch staat aan.
  • Oké, jammer. Dan durf ik het niet te zeggen. Er zijn zoveel instellingen op diverse plaatsen, misschien is er nog een instelling ergens die invloed heeft.
Log In of Registreer om te reageren.