weet het wachtwoord niet meer van mijn icloud.com account
Mijn Apple mailprogramma wekt niet goed meer; nu gebruik ik Thunderbird, maar ik weet het wachtwoord niet meer van mijn icloud.com account.
Weet iemand hoe ik dat kan terugvinden? ik heb bij de opgeslagen wachtwoorden in Safari gezocht, maar daar staat ie niet bij...
Weet iemand hoe ik dat kan terugvinden? ik heb bij de opgeslagen wachtwoorden in Safari gezocht, maar daar staat ie niet bij...
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Ga naar het Apple-menu > ‘Systeemvoorkeuren’ en klik op ‘iCloud’.
Kies ‘Accountgegevens’.
Als u wordt gevraagd om het wachtwoord van uw Apple ID in te voeren, klikt u op ‘Apple ID of wachtwoord vergeten?’ en volgt u de instructies op het scherm. U kunt de laatste onderstaande stappen overslaan.
Klik op ‘Beveiliging’ > ‘Stel wachtwoord opnieuw in’. Voordat u het wachtwoord van uw Apple ID opnieuw kunt instellen, moet u het wachtwoord invoeren dat u gebruikt om de Mac te ontgrendelen.
Hebt u hulp nodig bij deze stappen? U bent mogelijk niet ingelogd bij iCloud. Ga naar het Apple-menu > ‘Systeemvoorkeuren’ en klik op ‘iCloud’. Klik op ‘Apple ID of wachtwoord vergeten?’ en volg de aanwijzingen op het scherm