krijg steeds de volgende melding.Albums worden nog niet ondersteund in de weergave 'Beide bibliothek

Help ik zit te klooien op alle iPhone en iPads staat alles goed 25000 foto's en 500 filmpjes alles netjes in mapjes en alles staat in de cloud 200 gb bij Apple.
Alleen op mijn Imac lukt dat niet en krijg ik steeds deze melding Albums worden nog niet ondersteund in de weergave 'Beide bibliotheken' op iCloud.com ( Maar ik zie geen Beide Bibliotheken)
Schakel naar Persoonlijke bibliotheek om gedeelde onderdelen in albums te bekijken. Wat ik ook doe ik zie dan wel alle foto's staan maar weer niet de albums die worden niet geladen. Wat doe ik fout ik snap het echt niet. Hoop op een oplossing Vast bedankt voor alle hulp.

Reacties

  • Welke macOS versie heeft je iMac?
  • Kor bedankt maar het is al opgelost opeens zag ik wat ik fout had gedaan.
    Bedankt voor je hulp
    er kan een slotje op.
  • Wat was de oplossing ?
  • ik had opeens 2 foto bibliotheken weet niet hoe maar had de iMac wel 2 maanden niet gebruikt wegens verbouwing dus het was vreemd
  • En hoe heb je dat opgelost?
  • 8 October aangepast
    De verkeerde bibliotheek verwijderd ende juiste geselecteerd en toen was het probleem opgelost en na 20 minuten stond alles weer goed. En waren de foto’s weer allemaal geladen.
Log In of Registreer om te reageren.